Gjest Blod, blod, blod Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dagene før mensen er humøret _meget_ varierende :/ Mann og barn har lært den regelen.... MEN....det tydligste tegnet på at den virkelig kommer er to netter før som jeg ikke får sove!!! Siste morran før elendigheta kommer er jeg sur i underlivet. Under menustrasjonen er jeg konstant tørr...fra klitoris og oppover i skjeden kjenner jeg at jeg er tørr, det klør og det sviiiir! Denne tørrheten varer til 3-4 dager etter mensen er ferdig... Jeg bruker ca 3 pakker nattbind på de 5 dagene festlighetene pågår. Nå er jeg såpass gammel....ehh....et man kanskje nærmer seg klimakteriet, men det kan vel være i tidligste laget. Har vært til gu, men der var alt normalt......men samtidig fant de ikke bechtreven til mora mi da...... Noen som kjenner seg igjen?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203826-frustrerende-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.