Gå til innhold

Frustrerende mens.....

Anbefalte innlegg

Gjest Blod, blod, blod

Dagene før mensen er humøret _meget_ varierende :/ Mann og barn har lært den regelen....

MEN....det tydligste tegnet på at den virkelig kommer er to netter før som jeg ikke får sove!!!

Siste morran før elendigheta kommer er jeg sur i underlivet.

Under menustrasjonen er jeg konstant tørr...fra klitoris og oppover i skjeden kjenner jeg at jeg er tørr, det klør og det sviiiir! Denne tørrheten varer til 3-4 dager etter mensen er ferdig...

Jeg bruker ca 3 pakker nattbind på de 5 dagene festlighetene pågår.

Nå er jeg såpass gammel....ehh....et man kanskje nærmer seg klimakteriet, men det kan vel være i tidligste laget.

Har vært til gu, men der var alt normalt......men samtidig fant de ikke bechtreven til mora mi da......

Noen som kjenner seg igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203826-frustrerende-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...