Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, gjør det mister:-)

Jeg har sagt det før og kan si det igjen. Ei jeg snakket med en gang, som har hatt maaaaange partnere, sa til meg at den beste sexopplevelsen hun noen gang hadde hatt var med en som var impotent. Det sier jævlig mye om hva størrelsen betyr. Tenk litt på den:-)

Jeg har hatt MYYYYYE bedre sex med gutter med normal str enn gutter med stor.. Helt ærlig.. for stor kan være vondt og man må være forsiktig hele tiden, kan ikke slappe av og kjøre på hvis du skjønner.. og som jente.. inn og ut er digg, me fy søren så deilig det er å bli tatt på og kost med, slikket etcetc. Så vær så snill; ikke tenk på det, for det er IKKE str som avgjør om man er bra i senga el ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203830-tanker/page/2/#findComment-1463314
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...