Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært seksuelt aktiv i 11 år. Jeg har aldri hatt lyst på sex, men stort sett gjort det for typen sin skyld og i håp om at det blir annerledes denne gangen... Etter at jeg blei sammen med han jeg er sammen med nå har jeg faktisk opplevd å bli kåt sånn helt uten videre. Jeg syns det er helt fantastisk, men han syns seff at det ikke skjer ofte nok da... Og det er veldig i perioder. Jeg tar aldri initiativet til sex og han er lei av å gjøre det sier han. VI har snakket om dette, fordi jeg har hatt problemer i tidligere forhold om å bli pressa til sex når jeg ikke har hatt lyst så jeg har bedt han om ikke å presse meg eller bli fornærma når jeg ikke vil. Jeg har sagt nei kanskje to ganger på de 6 mndn vi har vært sammen. Syns ikke det er så ille jeg da. Med min forrige kjærste hadde jeg ikke sex mer enn et par ganger de siste to åra eller noe sånt... Er det flere som har det sånn som meg, eller er det uvanlig detta? Noen som har noen råd eventuelt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203844-aldri-k%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest singeline

Ja, jeg har det nesten slik.

Bare motsatt, om du skjønner.

Jeg er kåt, men syns ikke det er godt når vi har holdt på en stund. Jeg liker bedre tanken på at vi kan ha sex, enn at vi har det.

Noenganger har jeg også bare sex for å tilfredsstille den andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203844-aldri-k%C3%A5t/#findComment-1458081
Del på andre sider

Gjest silkemøy

Ja, jeg har det nesten slik.

Bare motsatt, om du skjønner.

Jeg er kåt, men syns ikke det er godt når vi har holdt på en stund. Jeg liker bedre tanken på at vi kan ha sex, enn at vi har det.

Noenganger har jeg også bare sex for å tilfredsstille den andre.

det er aldri noe bra å bli presset til sex. Vi jenter trenger lengre oppvarming enn disse mennene.Dette må prates om, ellers så skjønner de det ikke.Men det er også viktig å kjenne sin egen kropp,vite hva du tenner på og få egne orgasmer ved onani.Finn på nye ting,prøv vibrerende egg, vibrator ol.Ellers vet jeg at det finnes en Testosteron Gel, men denne må du til legen å få, den skal øke sexlysten.Ellers så vil jeg si at sexlysten og orgasmene blir bedre med årene, det sies jo at vi damer er på topp i 40-årene.. Skal være enig i det. Så du har mye å glede deg til...

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203844-aldri-k%C3%A5t/#findComment-1458934
Del på andre sider

Jeg vet hva du snakker om. Jeg hadde og sex i nærmere 7 år uten å ville det selv. Jeg telte merker i taket og div... Helt utrolig at jeg tillot det, men jeg var helt annerledes den gangen og gjorde alt for at andre skulle ha det bra.

Men denne erfaringen har ødelagt veldig mye for meg. Jeg har lange perioder hvor jeg helst ikke vil tas på og ikke har noe særlig lyst på sex. Heldigvis har jeg et mannfolk som tar seg tiden til å tenne meg... Og det er en jobb i seg selv. I tillegg er jeg noe som heter Sub, det vil si at jeg er "underdanig" når det gjelder sex. Og for meg føles det totalt feil å være den som tar altformye initiativ til sex.

Ikke tving deg selv om du ikke vil. Å si nei to ganger på 6mnd er lite. Ingen kan bestemme for deg hvor ofte du skal ha sex. Ikke ha det om du ikke har lyst. Og prøv å la være med å ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203844-aldri-k%C3%A5t/#findComment-1459312
Del på andre sider

Gjest singeline

det er aldri noe bra å bli presset til sex. Vi jenter trenger lengre oppvarming enn disse mennene.Dette må prates om, ellers så skjønner de det ikke.Men det er også viktig å kjenne sin egen kropp,vite hva du tenner på og få egne orgasmer ved onani.Finn på nye ting,prøv vibrerende egg, vibrator ol.Ellers vet jeg at det finnes en Testosteron Gel, men denne må du til legen å få, den skal øke sexlysten.Ellers så vil jeg si at sexlysten og orgasmene blir bedre med årene, det sies jo at vi damer er på topp i 40-årene.. Skal være enig i det. Så du har mye å glede deg til...

Lykke til.

Jeg er allerede rundet de førti. Problemet er ikke sexlyst, problemet er at jeg ikke oppnår orgasme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203844-aldri-k%C3%A5t/#findComment-1463443
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...