Gå til innhold

hvilken tester bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

Jeg brukte alltid clear blue før det andre svangerskapet. I dag da jeg skulle kjøpe på apoteket, så jeg de bare hadde quick respons. Jeg har hørt så mye rart om dette merket. Hvilken erfaringer har dere? Neste gang tror jeg at jeg leiter meg fram til en annen butikk som har clear blue.

Ps! Dette er ikke et siste desperat håp om at jeg er gravid tross negativ quick respons test. Bare så det er sagt:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/203856-hvilken-tester-bruker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

Jeg tenkte på deg før idag, og håpet det skulle stå en gladmelding fra deg om at det klaffet denne mnd.

Var det ikke i går du ventet besøk av tante rød? Hvordan er ståa nå da?

nei, ikke positiv test. Jeg skulle vente til over helgen, men siden det var omtrent tomt på apoteket, så kjøpte jeg da jeg var der (møter ellers ofte kjente der).

Og jeg visste jo at jeg aldri i verden ville klare å la være å teste da jeg kom hjem. Har heller ikke fått mens, men jeg har hatt menssymptomer i ett par dager nå, så den er rett rundt hjørnet tror og håper(!) jeg...da kan jeg begynne på 3. pp

Gjest Shira12

nei, ikke positiv test. Jeg skulle vente til over helgen, men siden det var omtrent tomt på apoteket, så kjøpte jeg da jeg var der (møter ellers ofte kjente der).

Og jeg visste jo at jeg aldri i verden ville klare å la være å teste da jeg kom hjem. Har heller ikke fått mens, men jeg har hatt menssymptomer i ett par dager nå, så den er rett rundt hjørnet tror og håper(!) jeg...da kan jeg begynne på 3. pp

Da får vi krysse fingrene i neste prøveperiode!

Jeg prøver ikke selv, men er litt babysyk, så da blir det til at jeg følger dere andre da :-)

Gjest mirakel*2?

Da får vi krysse fingrene i neste prøveperiode!

Jeg prøver ikke selv, men er litt babysyk, så da blir det til at jeg følger dere andre da :-)

jeg var slik selv før vi begynte. Følgte spesielt én her inne og ble kjempeglad da hun ble gravid:) hehe. Dolverdenen vår

Annonse

I den tiden da jeg trodde at jeg trengte graviditetstester likte jeg best cb. Hva heter nå den andre.... jo, quick respons bare likte jeg ikke, aner ikke hvorfor. New generation har jeg ikke prøvd, men har sett den på apoteket nå nylig, også en enda billigere en.

Rart med det, men jeg liker fortsatt best cb... selv om jeg ikke akkurat lenger trenger å test noe mer.

c",)

Gjest mirakel*2?

I den tiden da jeg trodde at jeg trengte graviditetstester likte jeg best cb. Hva heter nå den andre.... jo, quick respons bare likte jeg ikke, aner ikke hvorfor. New generation har jeg ikke prøvd, men har sett den på apoteket nå nylig, også en enda billigere en.

Rart med det, men jeg liker fortsatt best cb... selv om jeg ikke akkurat lenger trenger å test noe mer.

c",)

jeg likte heller ikke quick respons av en eller annen merkelig grunn. Var veldig fornøyd med clearblue før.

Takk for linken forresten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...