Gjest Locobasechampagne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg å finne ut hva man skal tenke på når man skal finne den store kjærligheten. Hva skal man spørre seg selv om? Lage en liste over helt nødvendige egenskaper mannen må ha? Lager man en drømme-liste så kan det vel ødelegge for en hel haug med menn... Og er det ikke slik at visst man lager en liste og skriver f.eks at mannen MÅ være slik og slik....så treffer man noen som ikke fyller de kravene - men blir forelsket...og hva da? Finnes det noen test et sted man kan ta for nysgjerrighets og moro skyld? Jeg f.eks vil ha en som kan diskutere, være åpen og ærlig, romantisk (litt i alle fall..), være omtenksom, tøff, like å finne på ting - men også være hjemme og kose seg. etc etc... Men er ikke dette bare ønsker? Det kan vel ikke være krav..? Hva er deres erfaringer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg pleide å si at jeg skulle sette opp en slik liste og at om fyren ikke scoret minst 7/10 eller noe sånt så var han ute. ) Nå kom jeg aldri så langt før Han dukket opp heller... Tror ikke du skal være så fokusert på hva du er ute etter jeg, tenk om Drømmemannen forsvinner for deg fordi han kanskje ikke oppfyller ett eller to av "kravene" dine? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Locobasechampagne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg pleide å si at jeg skulle sette opp en slik liste og at om fyren ikke scoret minst 7/10 eller noe sånt så var han ute. ) Nå kom jeg aldri så langt før Han dukket opp heller... Tror ikke du skal være så fokusert på hva du er ute etter jeg, tenk om Drømmemannen forsvinner for deg fordi han kanskje ikke oppfyller ett eller to av "kravene" dine? ) Ja, det er det jeg mener også. Hører likevel stadig at det er en lur ting å gjøre. Å gjøre seg opp en mening om hvordan han skal være/hvordan man vil at et forhold skal være. Tenkte kanskje det var noen som hadde prøvd ut teorien og sett om det stemte;o) Men så har i alle fall du funnet noen som ikke var 7/10 så da er det jo bevis;o) Men enkelte ting er kanskje helt nødvendig? Noen vil si at han må ha fast jobb, han må ville ha barn, han må være mye sammen med deg etc... Jeg kan ikke si at jeg vet svaret på slike spørsmål jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 ) Ja, det er det jeg mener også. Hører likevel stadig at det er en lur ting å gjøre. Å gjøre seg opp en mening om hvordan han skal være/hvordan man vil at et forhold skal være. Tenkte kanskje det var noen som hadde prøvd ut teorien og sett om det stemte;o) Men så har i alle fall du funnet noen som ikke var 7/10 så da er det jo bevis;o) Men enkelte ting er kanskje helt nødvendig? Noen vil si at han må ha fast jobb, han må ville ha barn, han må være mye sammen med deg etc... Jeg kan ikke si at jeg vet svaret på slike spørsmål jeg.. Nå kom jeg aldri så langt at jeg fikk satt opp noen slik liste og jeg aner ikke hvor på den kjæresten min ville havnet heller. ) Men at han har alt jeg ser etter i en mann? Definitivt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg hadde tidligere enn slik liste som jeg ville at "drømmemannen" skulle oppfylle. Listen ble lengre og lengre, og var meget detajert. Det gikk på fysiske trekk som alder, høyde, øyen- og hårfarge. I tillegg måtte han være flink til å danse, ikke røyke, ha bestemt politisk tilhørighet, ikke ville ha barn, bestemte fritidsinteresser osb osb. Det var ikke en nedskrevet liste, men den var veldig klar. Jeg vet ikke hvor mange menn jeg vraket pga den, men det var ikke få. Så fallt jeg for han som er mannen min. Jeg var så betatt at jeg etter bare et par uker visste at dette var han jeg ville dele livet mitt med. Først etter at vi hadde giftet oss, kom jeg til å tenke på Listen. Da måtte jeg le. Det var bare to punkt på lista som stemte Men han er definitivt drømmemannen min. Jeg har aldri forsøkt å forandre ham, bare godtatt at lista var feil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har ingen tro på slike lister. Naturlig nok ønsker man gjerne å være sammen med en som fyller en del av de viktigste kriteriene en setter, og dermed vil vel følelsene styres deretter? Magefølelsen forteller en gjerne om den man er begeistret for overhodet ikke passer. Har mer tro på å lytte til hjertet (og magefølelsen) enn å skjele til objektive lister. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg hadde tidligere enn slik liste som jeg ville at "drømmemannen" skulle oppfylle. Listen ble lengre og lengre, og var meget detajert. Det gikk på fysiske trekk som alder, høyde, øyen- og hårfarge. I tillegg måtte han være flink til å danse, ikke røyke, ha bestemt politisk tilhørighet, ikke ville ha barn, bestemte fritidsinteresser osb osb. Det var ikke en nedskrevet liste, men den var veldig klar. Jeg vet ikke hvor mange menn jeg vraket pga den, men det var ikke få. Så fallt jeg for han som er mannen min. Jeg var så betatt at jeg etter bare et par uker visste at dette var han jeg ville dele livet mitt med. Først etter at vi hadde giftet oss, kom jeg til å tenke på Listen. Da måtte jeg le. Det var bare to punkt på lista som stemte Men han er definitivt drømmemannen min. Jeg har aldri forsøkt å forandre ham, bare godtatt at lista var feil. *Hahahaha* Min liste gikk mer på praktiske ting tror jeg, at han måtte være hendig, kunne skifte en pakning, legge opp en stikk-kontakt og slike ting. Og jeg tror i grunnen jeg har truffet ganske godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 *Hahahaha* Min liste gikk mer på praktiske ting tror jeg, at han måtte være hendig, kunne skifte en pakning, legge opp en stikk-kontakt og slike ting. Og jeg tror i grunnen jeg har truffet ganske godt. Jeg får vel legge til at jeg var ganske ung den gangen, ca 20 år Litt andre ting jeg ville ha satt på en sånn liste nå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har printet ut x antall eksemplarer av en standardmal jeg utformet for noen år siden. Denne gir jeg til jentene på slutten av første date, og ber dem fylle den ut før neste møte. Jeg kan prøve å skrive den inn her: SAMLIVSKLAUSUL FOR POTENSIELLE PARTNERE TIL XX. (Mitt navn). Navn: Alder: Høyde/Vekt/BMI: Rase: Antall sexpartnere til nå: Antall langvarige forhold, og lengden på disse: KRYSS AV FOR FOR RETT SVAR: Hvor ofte er du villig til å gi deg hen fullstendig hemningsløst til XX: a) 1 gang i uka. 3-7 ganger i uka. c) Gi meg hen? Hva synes du om analsex? a) Oh, baby. Ta meg hardt! Nja, en finger er greit. c) Nærmer du deg slår jeg! Hva shaves? a) Armhuler, legger og underliv. Det skal være glatt, eventuelt en veltrimmet stripe eller trekant foran. Armhuler og legger c) Ærlig talt! Den slags spør man ikke om på første date. Hvis vi går ut og spiser, hvem tar regninga? a) Den deler vi selvfølgelig på. Du. Det har jeg lest i en sjekkebok. c) Det er et privilegium å få gå ut med deg, så den tar naturligvis jeg. Hvordan skal en lørdagskveld se ut: a) Bare jeg og du og alle andre vennepar, og så kan vi sitte og kosesnakke med hverandre over et glass vin, mens vi diskuterer hverandres barn. Mmmmmm barn... Tippekampen, en bedre middag, sex til de små timer. c) Du kan godt gå ut med dine venner hvis du vil, og hvis du er i bakrus stiller jeg gjerne opp med dagen-derpå-sex og paracet og egg og bacon på senga, så fort du våkner. Koseduttelutten min. Hvert av svarene gis poeng, poeng jeg benytter på denne måten: 0-10 Ingen sjans! 10-30 Holder til et knull. 30-50 Potensiell elskerinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Locobasechampagne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har ingen tro på slike lister. Naturlig nok ønsker man gjerne å være sammen med en som fyller en del av de viktigste kriteriene en setter, og dermed vil vel følelsene styres deretter? Magefølelsen forteller en gjerne om den man er begeistret for overhodet ikke passer. Har mer tro på å lytte til hjertet (og magefølelsen) enn å skjele til objektive lister. ) Jeg må smile når jeg leser alle de fine innleggene som har kommet her. Det beviser jo bare at man skal følge magefølelsen og hjertet. Ikke la lister og fornuft overstyre alt her i livet... Og lurulf, selv om du var ganske ung da listen herjet så er jo prinsippet nokså likt;o) Takk for at du skrev. Måtte lykken stå den kjekke bi;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Locobasechampagne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har printet ut x antall eksemplarer av en standardmal jeg utformet for noen år siden. Denne gir jeg til jentene på slutten av første date, og ber dem fylle den ut før neste møte. Jeg kan prøve å skrive den inn her: SAMLIVSKLAUSUL FOR POTENSIELLE PARTNERE TIL XX. (Mitt navn). Navn: Alder: Høyde/Vekt/BMI: Rase: Antall sexpartnere til nå: Antall langvarige forhold, og lengden på disse: KRYSS AV FOR FOR RETT SVAR: Hvor ofte er du villig til å gi deg hen fullstendig hemningsløst til XX: a) 1 gang i uka. 3-7 ganger i uka. c) Gi meg hen? Hva synes du om analsex? a) Oh, baby. Ta meg hardt! Nja, en finger er greit. c) Nærmer du deg slår jeg! Hva shaves? a) Armhuler, legger og underliv. Det skal være glatt, eventuelt en veltrimmet stripe eller trekant foran. Armhuler og legger c) Ærlig talt! Den slags spør man ikke om på første date. Hvis vi går ut og spiser, hvem tar regninga? a) Den deler vi selvfølgelig på. Du. Det har jeg lest i en sjekkebok. c) Det er et privilegium å få gå ut med deg, så den tar naturligvis jeg. Hvordan skal en lørdagskveld se ut: a) Bare jeg og du og alle andre vennepar, og så kan vi sitte og kosesnakke med hverandre over et glass vin, mens vi diskuterer hverandres barn. Mmmmmm barn... Tippekampen, en bedre middag, sex til de små timer. c) Du kan godt gå ut med dine venner hvis du vil, og hvis du er i bakrus stiller jeg gjerne opp med dagen-derpå-sex og paracet og egg og bacon på senga, så fort du våkner. Koseduttelutten min. Hvert av svarene gis poeng, poeng jeg benytter på denne måten: 0-10 Ingen sjans! 10-30 Holder til et knull. 30-50 Potensiell elskerinne. ShitDiddelyDo - jeg må skrattle av innlegget ditt og håper det var en god spøk. Uansett så har jeg fått en god latter nå i kveld og ser for meg daten som får utdelt det skjemaet der *ler masse* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har printet ut x antall eksemplarer av en standardmal jeg utformet for noen år siden. Denne gir jeg til jentene på slutten av første date, og ber dem fylle den ut før neste møte. Jeg kan prøve å skrive den inn her: SAMLIVSKLAUSUL FOR POTENSIELLE PARTNERE TIL XX. (Mitt navn). Navn: Alder: Høyde/Vekt/BMI: Rase: Antall sexpartnere til nå: Antall langvarige forhold, og lengden på disse: KRYSS AV FOR FOR RETT SVAR: Hvor ofte er du villig til å gi deg hen fullstendig hemningsløst til XX: a) 1 gang i uka. 3-7 ganger i uka. c) Gi meg hen? Hva synes du om analsex? a) Oh, baby. Ta meg hardt! Nja, en finger er greit. c) Nærmer du deg slår jeg! Hva shaves? a) Armhuler, legger og underliv. Det skal være glatt, eventuelt en veltrimmet stripe eller trekant foran. Armhuler og legger c) Ærlig talt! Den slags spør man ikke om på første date. Hvis vi går ut og spiser, hvem tar regninga? a) Den deler vi selvfølgelig på. Du. Det har jeg lest i en sjekkebok. c) Det er et privilegium å få gå ut med deg, så den tar naturligvis jeg. Hvordan skal en lørdagskveld se ut: a) Bare jeg og du og alle andre vennepar, og så kan vi sitte og kosesnakke med hverandre over et glass vin, mens vi diskuterer hverandres barn. Mmmmmm barn... Tippekampen, en bedre middag, sex til de små timer. c) Du kan godt gå ut med dine venner hvis du vil, og hvis du er i bakrus stiller jeg gjerne opp med dagen-derpå-sex og paracet og egg og bacon på senga, så fort du våkner. Koseduttelutten min. Hvert av svarene gis poeng, poeng jeg benytter på denne måten: 0-10 Ingen sjans! 10-30 Holder til et knull. 30-50 Potensiell elskerinne. *gapskratter* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har printet ut x antall eksemplarer av en standardmal jeg utformet for noen år siden. Denne gir jeg til jentene på slutten av første date, og ber dem fylle den ut før neste møte. Jeg kan prøve å skrive den inn her: SAMLIVSKLAUSUL FOR POTENSIELLE PARTNERE TIL XX. (Mitt navn). Navn: Alder: Høyde/Vekt/BMI: Rase: Antall sexpartnere til nå: Antall langvarige forhold, og lengden på disse: KRYSS AV FOR FOR RETT SVAR: Hvor ofte er du villig til å gi deg hen fullstendig hemningsløst til XX: a) 1 gang i uka. 3-7 ganger i uka. c) Gi meg hen? Hva synes du om analsex? a) Oh, baby. Ta meg hardt! Nja, en finger er greit. c) Nærmer du deg slår jeg! Hva shaves? a) Armhuler, legger og underliv. Det skal være glatt, eventuelt en veltrimmet stripe eller trekant foran. Armhuler og legger c) Ærlig talt! Den slags spør man ikke om på første date. Hvis vi går ut og spiser, hvem tar regninga? a) Den deler vi selvfølgelig på. Du. Det har jeg lest i en sjekkebok. c) Det er et privilegium å få gå ut med deg, så den tar naturligvis jeg. Hvordan skal en lørdagskveld se ut: a) Bare jeg og du og alle andre vennepar, og så kan vi sitte og kosesnakke med hverandre over et glass vin, mens vi diskuterer hverandres barn. Mmmmmm barn... Tippekampen, en bedre middag, sex til de små timer. c) Du kan godt gå ut med dine venner hvis du vil, og hvis du er i bakrus stiller jeg gjerne opp med dagen-derpå-sex og paracet og egg og bacon på senga, så fort du våkner. Koseduttelutten min. Hvert av svarene gis poeng, poeng jeg benytter på denne måten: 0-10 Ingen sjans! 10-30 Holder til et knull. 30-50 Potensiell elskerinne. *LOL* Fiiiiine, sier jeg bare. *ROFL* ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Finn ut hva du IKKE vil ha av egenskaper i en mann (f.eks problemer med alkohol, økonomi, og mer personlige ting), og styr unna menn som har disse "uheldige" egenskapene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Locobasechampagne Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Finn ut hva du IKKE vil ha av egenskaper i en mann (f.eks problemer med alkohol, økonomi, og mer personlige ting), og styr unna menn som har disse "uheldige" egenskapene. clue, jeg er enig med deg. Det er vel litt sånn som er vanskelig å vite. For plutselig finner man drømmen av en mann, men så har han problemer på et av feltene man har satt opp som ikke aktuelt. Men man får være kritisk til hva man setter opp kanskje;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 clue, jeg er enig med deg. Det er vel litt sånn som er vanskelig å vite. For plutselig finner man drømmen av en mann, men så har han problemer på et av feltene man har satt opp som ikke aktuelt. Men man får være kritisk til hva man setter opp kanskje;o) Ja, en kan jo ikke sette inn hver eneste liten bagatell. Men tror det er lurt å ha en sånn ikke-liste. Det er bare det at det kan være vanskelig å holde seg til den når det dukker opp en som man faller pladask for. Tror nok en sparer seg for endel trøbbel med en ikke-liste, da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platina Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Man vet jo hva man liker og ikke ved en mann (eller dame da, for dem som vil ha det) og om man hadde skrevet ned disse tingene så hadde det blitt en liste. Men jeg forventer ikke å finne en som har alle egenskaper jeg liker. Det hadde isåfall vært et mirakel. I bunn og grunn er det bare én ting som er viktig i møte med en ny potesiell kjæreste - kjemi! Resten får man finne ut av etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslogutt Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 En slik liste kan vise hvordan vi forandrer fokus. Tenk deg at lista inneholder 20 krav. Du sjekker markedet og finner ingen som dekker alle 20, men kanskje en supermann klaffer på 18. Nestemann er sikkert nede på 14 treff. Du velger selvfølgelig supermannen. Og hva er du opptatt av etter noen år? Jo, de 2 han IKKE hadde klaff på. De 18 som var klaff tar du nå for gitt. Er det rart man blir misfornøyd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Locobasechampagne Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 En slik liste kan vise hvordan vi forandrer fokus. Tenk deg at lista inneholder 20 krav. Du sjekker markedet og finner ingen som dekker alle 20, men kanskje en supermann klaffer på 18. Nestemann er sikkert nede på 14 treff. Du velger selvfølgelig supermannen. Og hva er du opptatt av etter noen år? Jo, de 2 han IKKE hadde klaff på. De 18 som var klaff tar du nå for gitt. Er det rart man blir misfornøyd? Så du ville ikke hatt en liste? Jeg skjønner godt at det etter hvert vil bli ting man skulle ønske var annerledes, men da spørs det om det er viktige/avgjørende ting som dukker opp. Noen strenge krav bør man vel kanskje vurdere å ha likevel...det er kanskje de som kan ødelegge når forelskelsen går over og hverdagen setter inn for fullt? Jeg har vært for sjelden forelsket og bare hatt ett forhold så det er derfor jeg spør som jeg gjør;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har printet ut x antall eksemplarer av en standardmal jeg utformet for noen år siden. Denne gir jeg til jentene på slutten av første date, og ber dem fylle den ut før neste møte. Jeg kan prøve å skrive den inn her: SAMLIVSKLAUSUL FOR POTENSIELLE PARTNERE TIL XX. (Mitt navn). Navn: Alder: Høyde/Vekt/BMI: Rase: Antall sexpartnere til nå: Antall langvarige forhold, og lengden på disse: KRYSS AV FOR FOR RETT SVAR: Hvor ofte er du villig til å gi deg hen fullstendig hemningsløst til XX: a) 1 gang i uka. 3-7 ganger i uka. c) Gi meg hen? Hva synes du om analsex? a) Oh, baby. Ta meg hardt! Nja, en finger er greit. c) Nærmer du deg slår jeg! Hva shaves? a) Armhuler, legger og underliv. Det skal være glatt, eventuelt en veltrimmet stripe eller trekant foran. Armhuler og legger c) Ærlig talt! Den slags spør man ikke om på første date. Hvis vi går ut og spiser, hvem tar regninga? a) Den deler vi selvfølgelig på. Du. Det har jeg lest i en sjekkebok. c) Det er et privilegium å få gå ut med deg, så den tar naturligvis jeg. Hvordan skal en lørdagskveld se ut: a) Bare jeg og du og alle andre vennepar, og så kan vi sitte og kosesnakke med hverandre over et glass vin, mens vi diskuterer hverandres barn. Mmmmmm barn... Tippekampen, en bedre middag, sex til de små timer. c) Du kan godt gå ut med dine venner hvis du vil, og hvis du er i bakrus stiller jeg gjerne opp med dagen-derpå-sex og paracet og egg og bacon på senga, så fort du våkner. Koseduttelutten min. Hvert av svarene gis poeng, poeng jeg benytter på denne måten: 0-10 Ingen sjans! 10-30 Holder til et knull. 30-50 Potensiell elskerinne. Hehe........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/#findComment-1458801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.