m67 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har printet ut x antall eksemplarer av en standardmal jeg utformet for noen år siden. Denne gir jeg til jentene på slutten av første date, og ber dem fylle den ut før neste møte. Jeg kan prøve å skrive den inn her: SAMLIVSKLAUSUL FOR POTENSIELLE PARTNERE TIL XX. (Mitt navn). Navn: Alder: Høyde/Vekt/BMI: Rase: Antall sexpartnere til nå: Antall langvarige forhold, og lengden på disse: KRYSS AV FOR FOR RETT SVAR: Hvor ofte er du villig til å gi deg hen fullstendig hemningsløst til XX: a) 1 gang i uka. 3-7 ganger i uka. c) Gi meg hen? Hva synes du om analsex? a) Oh, baby. Ta meg hardt! Nja, en finger er greit. c) Nærmer du deg slår jeg! Hva shaves? a) Armhuler, legger og underliv. Det skal være glatt, eventuelt en veltrimmet stripe eller trekant foran. Armhuler og legger c) Ærlig talt! Den slags spør man ikke om på første date. Hvis vi går ut og spiser, hvem tar regninga? a) Den deler vi selvfølgelig på. Du. Det har jeg lest i en sjekkebok. c) Det er et privilegium å få gå ut med deg, så den tar naturligvis jeg. Hvordan skal en lørdagskveld se ut: a) Bare jeg og du og alle andre vennepar, og så kan vi sitte og kosesnakke med hverandre over et glass vin, mens vi diskuterer hverandres barn. Mmmmmm barn... Tippekampen, en bedre middag, sex til de små timer. c) Du kan godt gå ut med dine venner hvis du vil, og hvis du er i bakrus stiller jeg gjerne opp med dagen-derpå-sex og paracet og egg og bacon på senga, så fort du våkner. Koseduttelutten min. Hvert av svarene gis poeng, poeng jeg benytter på denne måten: 0-10 Ingen sjans! 10-30 Holder til et knull. 30-50 Potensiell elskerinne. Hehehehe. Genialt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/page/2/#findComment-1458901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariannina Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvis du treffer en med disse egenskapene tar du samtidig sjansen på at han tilsynelatende utnytter situasjonen for egen vinning og nytelse med mindre han er desperat og gjør alt for å tilpasse seg DEG. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203880-hvordan-finne-ut-hva-man-trenger-i-et-forhold/page/2/#findComment-1460170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.