Gå til innhold

jeg har så lyst til å flørte - stopp meg noen!!

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det kan hun her i alle fall. Det er ikke mye farlig og det går mer på å tulle litt enn selve det å flørte.

De som tar dette alvorlig har nok litt problekmer med noe.

Oups, var du her du også?

Lov at du ikke leser at jeg tror du har kapasitet til å flørte med mange, det blir så mye for Øvrigheta å holde kontroll på!

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

28

• mrxx

12

• DarkPink

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Hehe, ja det kan hun her i alle fall. Det er ikke mye farlig og det går mer på å tulle litt enn selve det å flørte.

Det er ikke vanskelig å skjønne at dette er tull. Jeg skjønner ikke at det går an å misforstås en gang.

skorpionfisken

SMS og forsåvidt mail også er farlig. Når du først har sendt den er den der ute. Den som mottar den kan lese den og slette den. Eller kan beholde den for alltid. Kan bruke den senere mot deg.

Kanskje flørter dere en stund, du finner ut at nei, detter var overhodet ikke noe du vil gå videre med. Han blir sjalu og hevngjerrig og oppsøker din kjære for å vise den til ham.

Kanskje får din kjære tilfeldigvis se meldinger til/fra dere og tolker det i verste mening?

Det er utroskap om du flørter med andre i det skjulte. Hvis det er sånn at du gjør noe du ikke vil fortelle din kjære om.

Kanskje du ikke ville likt det om din kjære flørtet med en kvinne uten at du skulle vite om det?

Jeg hadde i allefall hatet det om min sambo hadde flørtet med en annen kvinne uten at jeg skulle vite det...

Det er ikke vanskelig å skjønne at dette er tull. Jeg skjønner ikke at det går an å misforstås en gang.

Hehe, nei den som klarer å se på dette som alvorlig har nok ett problem eller flere.

I RL så flørter jeg svært lite og dette her på nettet er nok veldig uskyldig.

Men jeg humrer godt av enkelte innlegg her da.

Det de ikke tenker på er hva de viser av personlige egenskaper selv når de tar så på vei og beskylder meg både for det ene og det andre. Det er i alle fall egenskaper de ikke burde være stolte over å ha.

Annonse

Gjest mrxx@fuji

Pass deg nå, nå vil du få pepper så det holder av andre som aaaaaldri gjør noe galt, alle de skinnhellige. De som selv flørter eller gjør masse annet, men det er selvsagt så mye bedre. Det er ikke så farlig da, når de gjør det selv.

I tillegg vil du få masse om at du ikke har det bra i forholdet osv:-)

Dette av de som aldri bruker faste nick.

Det rare er at det er kun de som ikke har faste nick som sender kritikk, hehe.

De med ikke faste nick har ikke noe dårlige meninger enn de med faste nick.

Alle kan ha sine meninger.

Og her ønsket vedkommende å få hjelp til å stoppe!

Og til deg fuji:

Stopp! Tenk deg godt om før du gjør noe sprell.

Ta heller vare på han du har!

Gjest KariKruskakli

Hehe, nei den som klarer å se på dette som alvorlig har nok ett problem eller flere.

Det de ikke tenker på er hva de viser av personlige egenskaper selv når de tar så på vei og beskylder meg både for det ene og det andre. Det er i alle fall egenskaper de ikke burde være stolte over å ha.

Det tror jeg du har helt rett i.

De med ikke faste nick har ikke noe dårlige meninger enn de med faste nick.

Alle kan ha sine meninger.

Og her ønsket vedkommende å få hjelp til å stoppe!

Og til deg fuji:

Stopp! Tenk deg godt om før du gjør noe sprell.

Ta heller vare på han du har!

Det er jeg enig med deg i, men skal de kritisere, så burde de være såpass voksne at de sto frem med nick. Ellers mener jeg det er en stor grad av feighet og at de heller burde holde kjeft.

Særlig når man ser hva disse kan lire av seg av beskyldninger og påstander, som de ikke vet noe som helst om.

Men det sier jo litt om endel personlige egenskaper som ikke akkurat er noe å være stolt av. Etter min mening er det verre å ha slike egenskaper enn å tulle litt på nettet.

Du selv antyder jo at det er noe mellom meg og fujji, jeg har faktisk aldri flørtet med henne.

Gjest Stop in the name of love

En venninne gjorde det og har ikke dårlig samvittighet. Men vi andre mener hun gikk for langt! Sms'er og mailer med bilde ble til et møte og noen kyss. Ikke lek med dette. Tenk på mannen din! Du vil vel ikke miste det du har? En annen venninne rotet med en annen, og hun sliter med veldig dårlig samvittighet! Og vi som vet det synes det er vondt å vite, siden vi også kjenner mannen hennes. Jeg har selv skrevet mail med en ex, men heldigvis holdt jeg opp da han ville noe mer..... Stopp!

Gjest stop in the name of love

Det er jeg enig med deg i, men skal de kritisere, så burde de være såpass voksne at de sto frem med nick. Ellers mener jeg det er en stor grad av feighet og at de heller burde holde kjeft.

Særlig når man ser hva disse kan lire av seg av beskyldninger og påstander, som de ikke vet noe som helst om.

Men det sier jo litt om endel personlige egenskaper som ikke akkurat er noe å være stolt av. Etter min mening er det verre å ha slike egenskaper enn å tulle litt på nettet.

Du selv antyder jo at det er noe mellom meg og fujji, jeg har faktisk aldri flørtet med henne.

Jeg bruker annet nick fordi jeg sier noe om meg selv i svaret.

Gjest hurricane snobb

Kanskje du skal bli bedre til å flørte IRL da, særllig med din partner så du får litt mer spenning i hverdagen?

Du er vel litt i eldste laget til å flørte på nett uansett...

Annonse

fuji1365380447

At du er kåt på flere menn, er naturens garanti for at du lykkes med å forplante deg.

Ja, jeg ser det jo også naturligvis som et uttrykk for at jeg er levende - det å være tiltrukket av andre er jo ikke noen dødssynd, men helt naturlig.

Det avgjørende er jo hva man gjør med følelsene..

Gjest hurricane snobb

Når dere direkte hinter om at dere liksom skal ha sex så er det nok ikke bare tull, men flørt. Du er gammel nok til å være min far nesten, skulle han holdt på slik på nett, hadde jeg trodd han hadde turna helt.

fuji1365380447

Håper virkelig din kjære flørter vilt og grovt med andre!

Og håper han får det deilig med andre!

Det har du virkelig fortjent!

Jeg håper da virkelig at mannen min er såpass attraktiv for andre at han av og til er i en flørtende situasjon.

Men det at man kan føle seg tiltrukket av andre menn/kvinner i et spent øyeblikk, er jo ikke det samme som at man ikke har et godt forhold.

Vi kommer til å forbli sammen, for vi elsker hverandre!

Gjest hurricane snobb

Pass deg nå, nå vil du få pepper så det holder av andre som aaaaaldri gjør noe galt, alle de skinnhellige. De som selv flørter eller gjør masse annet, men det er selvsagt så mye bedre. Det er ikke så farlig da, når de gjør det selv.

"Pass deg nå, nå vil du få pepper så det holder av andre som aaaaaldri gjør noe galt, alle de skinnhellige"

Man kan faktisk helt fint gå gjennom livet uten å bedra en partner eller mangle respekt for denne uten å være skinnhellig. Det er faktisk ikke så veldig vanskelig å ikke være slem mot en man elsker.

fuji1365380447

Jeg har vært borte fra skjermen noen timer nå, og kommer tilbake til masse latterlige antagelser om at jeg ikke er lykkelig i forholdet osv, fordi jeg i et lite øyeblikk i går var tiltrukket av en annen mann..

Makan - jeg ser jo faktisk på det som noe positivt at jeg er et seksuelt og tiltrekkende vesen, og at jeg evner å ha den følelsen i magen igjen.

Men det er jo ikke det samme som at jeg ikke elsker mannen min. For det gjør jeg nemlig.

Jeg regner med at jeg må kjempe med denne lysten (til å flørte med andre menn) mange ganger i mitt liv, og det er helt OK.

Og jeg sendte jo aldri noen sms - jeg skrev et innlegg her i stedet, og nå har lysten gått over..

Gleder meg til å komme hjem til gubben i kveld og hive meg over ham!

Skjerp appetitten ute, men et heime... er mitt nye motto!

Og du, mrxx - takk for at du ikke er fordømmende!

fuji1365380447

"Pass deg nå, nå vil du få pepper så det holder av andre som aaaaaldri gjør noe galt, alle de skinnhellige"

Man kan faktisk helt fint gå gjennom livet uten å bedra en partner eller mangle respekt for denne uten å være skinnhellig. Det er faktisk ikke så veldig vanskelig å ikke være slem mot en man elsker.

jeg har da ikke bedratt min partener, og er IKKE slem mot den jeg elsker!

Jeg var bare i en liten time tiltrukket av en annen mann - og det får jeg masse pepper for!!

Det at andre ikke tror meg når jeg sier at jeg er lykkelig sammen men mannen min, selv om jeg har lyst til å flørte noen ganger er ganske skinnhellig syntes jeg!

Gjest hurricane snobb

jeg har da ikke bedratt min partener, og er IKKE slem mot den jeg elsker!

Jeg var bare i en liten time tiltrukket av en annen mann - og det får jeg masse pepper for!!

Det at andre ikke tror meg når jeg sier at jeg er lykkelig sammen men mannen min, selv om jeg har lyst til å flørte noen ganger er ganske skinnhellig syntes jeg!

Kjenner meg bare så altfor godt igjen. Når man kommer til det punktet at man MÅ flørte med andre, tom strekke det så langt som til sms flørt, da er man over stadiet å elske sin partner. Når man elsker partneren tenker man ikke engang på slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...