Gå til innhold

jeg har så lyst til å flørte - stopp meg noen!!

Anbefalte innlegg

Hun sier faktisk "stopp meg noen!!", og det er vel det velmenende DOL'ere faktisk forsøker å gjøre i tråden her.

Joda, det er fint det og jeg er enig med deg, men det er ikke det jeg reagerer på. Det er selvsagt realt nok å gi noen råd, det er jo det hun vil ha også.

Men det jeg reagerer på er alle som fordømmer og ikke minst drar ting svært langt. Beskyldningene hagler om at hun ikke kan være glad i mannen sin osv.

Les bare innleggene til hurican snobb, (ikke bare i denne tråden) de er fulle av dritt, hat og beskyldninger, drar ting svært langt og det er ikke måte på hva som tyter ut av en onskapsfull kjeft.

Disse egenskapene mener jeg er mange ganger verre å ha enn en som har lyst til å flørte, men som heller skriver ett innlegg her på DOL og ber om råd.

Ondskapsfullhet er verre egenskap å ha enn lysten til å flørte litt.

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fuji1365380447

28

• mrxx

12

• DarkPink

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Du har vel et dårlig selvbilde da kanskje, sånn at du stadig vekk trenger bekfreftelse på at du er attraktiv også for andre menn. De fleste greier seg fint med å vite at mannen forguder dem.

Se på alle innleggene du har skrevet i dag og se hva som kan tyte ut av kjeften din av beskyldninger.

Du er ikke god.

Du burde kanskje tenke litt over de egenskapene dine.

Men du får meg da til å humre godt av dumskapen din:-)

Takk for det - det er sikkert sant.

Jeg ble bare litt ekstra provosert - men jeg må nok bare ta noen dype åndedrag, og glede meg til å komme hjem til den deilige mannem min!

God helg, da lurulf!

Vedkommende er ikke helt god, så jeg humrer godt er jeg sitter, hehe.

Men jeg er i alle fall sjeleglad for at jeg ikke har en partner som innehar slike elendige egenskaper som vedkommende har, nei takke meg til ei som heller liker å flørte litt:-)

hehe.. ja jeg er kjempeenkel jeg siden jeg ikke må flørte med masse menn for å føle meg bra, og faktisk greier å holde spenningen oppe med min mann.

For et vist utsagn du kom med... hehe

Men se litt på hvilke utsagn du klommer med selv nå da. Du driter deg ut så det holder, hehe.

Gjest mirakel*2?

Kjenner følelsen:) Men du...nå må du tenke på at du skal gjennom et helt liv. Du kommer til å komme utfor maaaange slike situasjoner. Det er helt normalt at vi kaster blikk etter andre innimellom. Men la det bli med det.

La den spenningen mellom dere to få være der den er. Du kan late som om den ville blitt ødelagt hvis dere hadde gått litt videre. Min stooore forelskelse i min ungdom skjedde det aldri noe med. Jeg visste at han var forelsket i meg og, men sjenerte som vi var ble det ingenting. Til og med i dag kjenner jeg det suger litt i magen når jeg ser han. Selv om begge to har samboere:) Jeg ville ikke ødelagt min "ungdomsdrøm". Den kan være slik den er:)

Annonse

Der er vi bare ca fem-seks stykker fra før, så han har nok kapasitet til å flørte med et par til!

Selv om Amber Sun og jeg gjør det vi kan for å begrense antallet :)

Antallet må holdes nede. Det er klart. ;)

Du får holde fortet mens jeg er på ferie, lurulf ;)

Jeg blir så glad av å høre at det er andre der ute som også har litt nyanser i sine liv - og at ikke alt bare er sort/hvitt!

Jeg er nå en gang et mennekse med masse energi, og masser av flørt i meg. Heldigvis så er ikke kjæresten min av det sjalu slaget, og han tåler at jeg syntes andre er flotte.

Men det er klart - min mann er best, og jeg elsker å komme hjem til hans gode armer.

Vi har det sånn vi også, begge kan flørte ute, men vi er trofaste :)

Jeg føler meg ikke truet om min mann ser på/snakker med en lekker kvinne, blir bare stolt over at han er min :)

Jeg har noen jeg tulleflørter med på E-post og på telefon. Men vi vet at det er bare tull, en slags lek. Det er helt uaktuelt å møtes for å gå videre. Jeg synes det er tryggest å flørte med menn jeg kjenner godt, og som selv er godt gift.

Flørting er krydder i hverdagen.

Gjest Noen som er i akkurat den båten

Jeg har noen jeg tulleflørter med på E-post og på telefon. Men vi vet at det er bare tull, en slags lek. Det er helt uaktuelt å møtes for å gå videre. Jeg synes det er tryggest å flørte med menn jeg kjenner godt, og som selv er godt gift.

Flørting er krydder i hverdagen.

Helt til den dagen det plutselig ikke _er_ uskyldig lenger. Det er å leke med ilden.

Helt til den dagen det plutselig ikke _er_ uskyldig lenger. Det er å leke med ilden.

I mitt tilfelle vil det aldri gå slik. Jeg er stupforelsket i kjæresten og vet hvor grensen går mellom uskyldig og farlig lek. Jeg har over hodet ikke lyst på sex med andre enn ham. Og jeg tenner egentlig ikke på de jeg flørter med, det er bare for moro. Nærmest en omgangstone vi har i blant.

Annonse

I mitt tilfelle vil det aldri gå slik. Jeg er stupforelsket i kjæresten og vet hvor grensen går mellom uskyldig og farlig lek. Jeg har over hodet ikke lyst på sex med andre enn ham. Og jeg tenner egentlig ikke på de jeg flørter med, det er bare for moro. Nærmest en omgangstone vi har i blant.

Det er lett å si det, og jeg hadde nok sagt det samme for et par år siden. Men det skal ikke mye til før ting plutselig tar en "uventet" vending.

Det er lett å si det, og jeg hadde nok sagt det samme for et par år siden. Men det skal ikke mye til før ting plutselig tar en "uventet" vending.

Du høres ut som om du sitter i en båt uten styrmann. Har roret sviktet?

Du høres ut som om du sitter i en båt uten styrmann. Har roret sviktet?

Ja, det føles faktisk sånn noen ganger...

Men jeg prøver å få ting på rett kjøl igjen nå - jeg vet bare ikke helt om det er for sent...

Gjest grønnsaksguff

Hvorfor flørter du med de da?

Gjest grønnsaksguff

Det er gøy. Frisker opp en ellers grå dag.

Men du, hvorfor kan ikke din mann friske opp den grå dagen, for det er vel ikke han som gjør den grå? Eller hvorfor må det være en mann og flørt som skal friske opp dagen din i det hele tatt? Det finnes da masse annet som kan friske opp, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...