Gjest PulpaMinus Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Må bare skrive litt jeg.....sitter å gruer meg noe ut i hampen. Mandag morgen skal jeg til sjefssadisten her i kommunen....Starter med fyllinger nede...... HJÆLP!!!!! Jeg vil ikke!!!! Jeg må!!!!! Har ikke vært skikkelig hos sadister siden ungdomsskolen.....nærmer meg kjapt de 40....så her er det masse å gjøre!!! Skal bruke helga til å laste ned masse beroligende musikk, sende vibber til karln om masse bedøvelse, og ellers bare grue meg! Send medfølende tanker da!! 0 Siter
tannfe svarer Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Meget bra at du kommer deg til tannlege! Men hvis du leser dette innlegget etter å ha vært hos tannlegen, er du vel enig i at det står mye irrasjonellt der:)? Tannleger er jo tross alt bare vanlige mennesker de og, akkurat som deg og meg. 0 Siter
tannfe svarer Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Meget bra at du kommer deg til tannlege! Men hvis du leser dette innlegget etter å ha vært hos tannlegen, er du vel enig i at det står mye irrasjonellt der:)? Tannleger er jo tross alt bare vanlige mennesker de og, akkurat som deg og meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.