Gjest Anita Pederseb Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er 33 år og jeg og min samboer skal planlegger å forsøke å bli gravid til sommeren. Jeg har ikke barn og har aldri vært gravid. Jeg hadde sex første gang som 18-åring og ble smittet av klamydia. Oppdaget dette først 2 år senere, så jeg har gått med smitten i 2 år. Jeg er veldig bekymret for at dette kan påvirke mine sjanser for å bli gravid. Jeg vil gjerne ha informasjon om dette, samt informasjon om hvorvidt jeg kan be om tester som bekrefter/avkrefter dette eller om dette er noe man venter med til man er i gang med å prøve å bli gravid. Jeg hadde aldri noen symptomer av noe slag mens jeg hadde denne smitten. I ettertid har jeg vært plaget med uregelmessige blødninger hvor min lege har anbefalt meg å gå på p-piller for å regulere mentrasjonen noe som har fungert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/203989-klamydia-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.