Gjest KariKruskakli Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 urk så kjipt! sånn er det å få et innblikk i familetilværelsen gitt! Du kan jo lese dette igjen imorgen kveld;-) Ja, det kommer alltids en ny sjangse;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 hørtes bra ut ja! Og all skrivingen under her var gøyal lesing! Så nå ble jeg i bedre humør straks! Dere er kule dere ) Veldig hyggelig hvis innlegget dugde såpass at du ble i bedre humør! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Søren. Hele planen falt i dass. Da jeg skulle legge meg, hadde minstemor tatt min side av sengen. Da jeg skulle flytte henne, oppdaget jeg at hun hadde tisset på seg,og jeg måtte skifte på henne før hun ble lagt i egen seng. Men jeg får ikke skiftet laken, for mannen min er helt "dau" og gidder ikke reise seg, så nå må han sove med tisselukt i natt. Jeg legger meg heller på rommet til eldstejenta:( Hun overnatter hos ei venninne. Argh, det så romantisk med unger noen ganger. Nå, er jeg ikke kåt lenger heller:( Hehe, da forsvant i hvert fall all romantikk, ja. Tiss gjør ofte det. Altså... åpenbart ikke for alle, men der strekker til og med jeg grensen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svaksterk Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Veldig hyggelig hvis innlegget dugde såpass at du ble i bedre humør! hehe, altså alle reaksjonene her var jo morsomme. forøvrig var det en helt kurrant akt også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsi Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. *stirre drømmende ut i lufta* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. Du, Nå ble det hett her gitt! Og så midt på formiddagen en lørdag... Jeg tror nok jeg skal unna meg å lese det om igjen til kvelden, sånn like før jeg haler med meg min kjære til sengs *S* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. Du vil ta styringen skjønner jeg.. =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signatur Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. *Sukker.* Jeg orket ikke lese alt. Jeg skulle bare ønske mannen min kunne gjøre dette av og til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 *Sukker.* Jeg orket ikke lese alt. Jeg skulle bare ønske mannen min kunne gjøre dette av og til. Det kan godt hende han hadde gjort det på et drømme-ons, og jeg tviler på SDD ville gjøre det flittig etter mange, mange års ekteskap.. =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
McLoud Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det var koselig at du så på det som det ultimate ons`et lille venn..., jeg hadde det fint jeg også! :-D Kunne vært en natt på Grand dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kunne vært en natt på Grand dette. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. Så det var dette du gjorde på i natt ja... hehe c",) Er det mulig å lese denne novellen i ViMenn om en stund? Bra skrevet, forresten. flink! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1460926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. Det der høres ut som et ONS jeg gjerne ville hatt på ønskelista. Det slår de fleste ONS jeg har hatt ihvertfall. Generelt er det nå ofte bare oppskrytte greier der spenningen kanskje er større enn utbyttet:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tja, la oss si hun plukker meg opp meg på et utested. Vi snakker, blir overfladisk kjent, kanskje danser vi litt hvis jeg er veldig full, veldig kåt eller hun er veldig fin, selv om jeg håper vi kan slippe det tullet dansing er, og ved stengetid, eller gjerne litt tidligere, stikker vi hjem. Vi har naturligvis kysset litt på utestedet, slik man ofte gjør for å finne ut om det er liv laga. Muligens starter vi allerede i taxien, for så å være virkelig i gang idet vi kommer hjem. Det bærer rett inn på soverommet, hvor vi river av hverandre klærne, slenger oss ned på senga, kysser intenst, før jeg beveger meg nedover henne, kysser henne på halsen, nedover, de stive brystvortene, slikker dem intens, før jeg kysser og sliker meg videre nedover, nedover lårene, på innsiden av lårene, oppover, nærmere, hvorpå jeg sprer beina hennes forsiktig, hvis hun ikke selv har spredd dem og lagt dem noe tilbake, noe hun sannsynligvis har gjort. Så fortsetter jeg med innsiden av lårene, nærmere, innover mot kjønnet, rundt det, pirrer henne skikkelig uten å gi noe annet enn godt kvalifisert erting, og jeg ser naturligvis at hun begynner å bli våt uten at jeg har vært i nærheten av det aller helligste. Etter hvert arbeider jeg meg nærmere, og nærmere, fortsatt ertende. Til slutt lar jeg tungen gli over henne, men ikke før hun er veldig klar, noe hun er nå. Det renner ikke uten grunn. Klitoris røres ikke umiddelbart, men når den treffes er det forsiktig. Etter hvert hardere og hardere, men det avhenger av henne og hennes følsomhet. Det føler jeg meg fram til. Etter en stund kjører jeg en finger inn i henne, veldig forsiktig. Lar den leke rundt først, mens jeg fortsetter å slikke henne med min drevne tunge, en tunge som leter seg fram til å treffe henne nøyaktig slik hun vil slikkes. Etter hvert en finger til, før jeg føler meg fram med fingre og tunge for å finne ut hva hun liker, og om hun kanskje er klar for en finger bak. Først stryker den over forsiktig, kilende, og hvis hun løfter seg i mot, sprer beina som svar, fukter jeg den allerede våte fingeren mer, bruker lang tid, lett berøring utenpå, og etter hvert, dersom det er åpenbart at hun er klar, får hun muligens en finger der også, mens tunga hele tiden har vært på og rundt klitorisen, etter hvert med fullstendig fokus på klitorisen, samtidig som to fingre stimulerer g-punktet hennes og en finger fyller henne opp bak, muligens uten å gjøre så mye mer enn å være der, men der merker jeg hva hun liker best. Sånn holder jeg på til hun kommer. Etterpå presser jeg meg inn i henne, og her må jeg bare se an situasjonen, jenta, hvordan hun vil ha det, og ta henne deretter. Sannsynligvis blir det ganske vilt i en del stillinger, du snakker jo om det ultimate ons. Når vi er ferdige ligger vi i armene til hverandre, jupp, jeg ser ingen grunn til ikke å kose litt, og meget mulig kjører vi en omgang eller to til, litt avhengig av søvnbehov og hvor lenge vi har vært i aksjon. Ja, det er mulig jeg har fått en avsugning før jeg setter i gang og gir henne sitt. Det er trivsel! Eventuelt viser hun meg hvordan hun bruker munnen etter at hun har fått sitt, før hun trer seg nedpå meg. Siden du snakker om det ultimate ons, altså ikke en situasjon hvor jeg våkner opp med et troll eller hun med en hobbit, kjører vi naturligvis morgenløpet også - etter at vi har våknet. Kanskje tar vi oss en dusj, og kjører på mer. Dette forutsetter naturligvis at jenta er shava, men vi snakker jo om det ultimate ons, og dersom hun ikke er det utgår oraldelen (kjipt for henne!), og jeg fortrenger hårveksten og kjører på, som den gentlemannen jeg er, men da blir det nok med det ene knullet, og jeg gjør meg ferdig så fort som mulig. Men siden du spør etter det ultimate ons vet hun å bruke høvelen. Jøss, nå fikk du jo til og med MEG til å få litt lyst på sex. Men jeg skal nok fortrenge denne følelsen frem til jeg føler meg normal igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det der høres ut som et ONS jeg gjerne ville hatt på ønskelista. Det slår de fleste ONS jeg har hatt ihvertfall. Generelt er det nå ofte bare oppskrytte greier der spenningen kanskje er større enn utbyttet:-) Det er bare å si fra det, selv om det i så fall blir en underdrivelse å kalle det "ons". Enig med deg. Ons suger ofte, og det er like greit å avstå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så det var dette du gjorde på i natt ja... hehe c",) Er det mulig å lese denne novellen i ViMenn om en stund? Bra skrevet, forresten. flink! Neida, jeg gjorde mye annet fornuftig i natt også. Det er utrolig lett å skrive om sex. Det der tok meg 5 minutter. Du aner ikke hva jeg ville klart å utrette på ti! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det kan godt hende han hadde gjort det på et drømme-ons, og jeg tviler på SDD ville gjøre det flittig etter mange, mange års ekteskap.. =) Jeg har aldri vært involvert i noe ekteskap i lengre tid, i hvert fall ikke mitt eget, men min erfaring er at sexen bare blir bedre og bedre, og at det over bare er en forsmak på det som kommer med tiden. Et ons kan ikke sammenlignes med sexen med en man kjenner, er trygg på, og som er like leken og pervers som meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg har aldri vært involvert i noe ekteskap i lengre tid, i hvert fall ikke mitt eget, men min erfaring er at sexen bare blir bedre og bedre, og at det over bare er en forsmak på det som kommer med tiden. Et ons kan ikke sammenlignes med sexen med en man kjenner, er trygg på, og som er like leken og pervers som meg. Det blir bedre ja. Helt riktig det. Men det blir skjeldnere etter noen unger. Når man er ung og forelsket. drømmer man om barn, hus, bil, bra jobb og den pakka der. Etterhvert utvider drømmene seg til enda en bil, hytte, båt, reiser osv. Man tror man blir så lykkelig av å ha alle materielle ting på plass. Plutselig har man havnet i en situasjon som krever veldig mye av deg.Det skal vedlikholdes osv. Jeg skal ikke klage jeg altså. Men hvor ble det av den tiden hvor man elsket hvor som helst og flere ganger om dagen? Plutselig har man havnet der hvor de fleste havner etter noen år. Man trodde man skulle ha det slik bestandig, men sukk, hva skjedde? Ja, ja, det var dagens tale fra "en gammel dame" ;o) Jeg har det nå ikke så værst når det kommer til stykket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurulf Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det blir bedre ja. Helt riktig det. Men det blir skjeldnere etter noen unger. Når man er ung og forelsket. drømmer man om barn, hus, bil, bra jobb og den pakka der. Etterhvert utvider drømmene seg til enda en bil, hytte, båt, reiser osv. Man tror man blir så lykkelig av å ha alle materielle ting på plass. Plutselig har man havnet i en situasjon som krever veldig mye av deg.Det skal vedlikholdes osv. Jeg skal ikke klage jeg altså. Men hvor ble det av den tiden hvor man elsket hvor som helst og flere ganger om dagen? Plutselig har man havnet der hvor de fleste havner etter noen år. Man trodde man skulle ha det slik bestandig, men sukk, hva skjedde? Ja, ja, det var dagens tale fra "en gammel dame" ;o) Jeg har det nå ikke så værst når det kommer til stykket. "Jeg skal ikke klage jeg altså. Men hvor ble det av den tiden hvor man elsket hvor som helst og flere ganger om dagen?" Min erfaring er at hyppigheten går litt i bølger. En peride kan vi ha sex bare et par ganger i uken, for så å komme inn i en periode der det er flere ganger om dagen igjen. Vi kan fortsatt elske "hvor som helst", men slett ikke "når som helst". Den muligheten kommer først tilbake når barna er ute av redet... Men nå er barna mine blitt så store at det går ann å stikke fra dem litt, og det gjør det litt lettere... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gimmick Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Neida, jeg gjorde mye annet fornuftig i natt også. Det er utrolig lett å skrive om sex. Det der tok meg 5 minutter. Du aner ikke hva jeg ville klart å utrette på ti! du tar det som en utfordring da;) du skriver med en viss innlevelse her.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204012-gutter-deres-dr%C3%B8mme-ons/page/2/#findComment-1461596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.