Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du hadde ganske sikkert ikke fem netter på en natt.

Du hadde fem samleier. For øvrig ingenting!

Du sa bare at stikkordet var en, du, på one night stand =p

Og jeg hadde ikke fem samleier, jeg hadde tre. Poenget var ikke å skryte, er ikke det som er rekorden.. =p

Ah, jeg får prøve å slå den neste gang jeg har sex!

Men du: Ble ikke du nettopp singel? Eller roter jeg med nick igjen, nå...

Eh.. jo.. men så tok venninnene mine meg med på byen for å drikke bort sorger, og det samme gjorde kompisene hans, og så gikk det helt mot sin hensikt...

*synge på svake mennesker*

Annonse

ShitDiddelyDo

Eh.. jo.. men så tok venninnene mine meg med på byen for å drikke bort sorger, og det samme gjorde kompisene hans, og så gikk det helt mot sin hensikt...

*synge på svake mennesker*

Hehe, man trøstknuller ikke eksen, man trøsteknuller nye!

Urutinert! :)

Jeg vet det.. skammer meg =)

Men hadde det vært noen nye, så hadde jeg garantert ikke fått fem orgasmer.

Jeg må bare si at jeg ikke er enig i dem som får det til å høres ut som det er nærmere tragedien at du og eks har vært sammen ei natt, og at du heller burde hatt en fremmed i senga.

Hvis du og eks er ment for hverandre likevel, så er dere det. Og må dere på den annen side slite dere mer fra hverandre, er det også greit.

Styr heller unna ons-mulighetene som byr seg. Ikke noe å samle på.

nå har jeg aldri hatt ons, men jeg tipper at om ikke jeg hadde stukket, hadde nok han gjort det når han våknet!

bruker bare litt eye-liner og litt maskara, så forandringen er ikke total. men det skumleste er jo de trøtte øynene, og et hår som ligner på et fuglereir. har pulehår uansett om jeg ikke har gjort noe, når jeg våkner...

Det er ikke utseendet som gjør at man helst vil lengst mulig vekk fortest mulig dagen etterpå (ikke som regel, ihvertfall) :-)

"............................................."

Personlig synes jeg jo det er litt barnslig. Selv har jeg ikke noen problemer med å se vedkommende morgenen etter en ONS. Man ønsker ofte ikke å bli værende for lenge, men det vitner om umodenhet å ikke takle at den andre personen er der når du våkner. Men stikk gjerne på eget initiativ, så jeg slipper å finne på unnskyldninger for å få deg ut av huset :-)

".............................................."

Vanskelig for meg å si som ikke har hatt ons på 30 år.

Men skulle jeg ha hatt det så hadde jeg vel ikke akkurat reflektert all verden på det om jenta hadde stukket av. Finner man en for kun ei natt så kan man ikke regne med at det skal bli noe mer enn ei natt og ferdig med det.

Men jeg for min del hadde ikke stukket av før jenta våknet, det synes jeg er litt for dårlig oppførsel. Jeg hadde nok vært der da hun våknet og dratt av gårde på en ordentlig måte.

Det kan da ikke være så vanskelig det heller. litt respekt for partneren bør man ha selv om man ikke ønsker noe mer

"Jeg hadde nok vært der da hun våknet og dratt av gårde på en ordentlig måte. Det kan da ikke være så vanskelig det heller. litt respekt for partneren bør man ha selv om man ikke ønsker noe mer"

Meget godt sagt. Og det bør jo gjelde uansett kjønn - er man voksen så oppfører man seg ikke som en 12-åring.

"........................................."

Annonse

Det er ikke utseendet som gjør at man helst vil lengst mulig vekk fortest mulig dagen etterpå (ikke som regel, ihvertfall) :-)

"............................................."

how do I know? har jo ikke minste idè om hvordan slikt foregår i praksis... men jeg hadde sikkert trodd at han stakk for enga jeg hadde på hodet ;)

så: shit, er det for noe annet?`;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...