Gå til innhold

Oralsex ved ONS?

Anbefalte innlegg

Gjest søndagsfolk

Jeg vet. De kan.

Men hvis jeg frykter at dama har herpes har jeg ikke sex med henne i utgangspunktet.

Verken vaginalt eller oralt.

Og er hun god nok for vaginalt er hun selvfølgelig også god nok for oralt.

Det var poenget.

Enn om du blir kjent med ei fin, og bra dame. Dumper du henne om hun har herpes?

Fortsetter under...

Annonse

Sjeldent jeg har ONS, men har jeg först fàtt lyst pà noen klarer jeg ikke à la vaere à smake pà godsakene, helt umulig.

Burde jeg droppe det?

"Burde jeg droppe det?"

Smittemessig, ja. Men det er jo ikke de eneste faktorene man tar med i betraktningen :-)

"........................................"

Annonse

Gjest lampeksjerm

Sjeldent jeg har ONS, men har jeg först fàtt lyst pà noen klarer jeg ikke à la vaere à smake pà godsakene, helt umulig.

Burde jeg droppe det?

Ikke rart kjønnssykdommer sprer seg som ild i tørt gress, folk har jo ikke peiling på hva de utsetter seg for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...