Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente321

Jeg har nettopp blitt sammen med verdens snilleste gutt, vi snakker så godt sammen og har et godt vennskap. Føler det er viktig i et forhold.

Men..... han har så mange venninner som han prater med omtrent daglig. Han har noen få venner også men de holder han liten kontakt med. Det er mer venninner.

Jeg reagerer på dette og synes det er vanskelig.

Er jeg urimelig som synes han kunne kutte ned på kontakten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204092-n%C3%A5r-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente321

Det vil være urimelig å be han kutte de ut, ja!

Jeg har og mange kamerater og hvis typen min hadde bedd meg kutte kontakten med de, så hadde jeg heller kuttet ut han.

Mitt råd til deg; bli kjent med disse venninne. =)

Jeg ble litt ekstra mistenksom etter han fortalte en episode der en venninne nærmest kastet seg over han en kveld. Han tok det for å være tull og har holdt kontakt med henne.

Synes det er vondt å tenke på.

Gjest M.Angelica

Jeg ble litt ekstra mistenksom etter han fortalte en episode der en venninne nærmest kastet seg over han en kveld. Han tok det for å være tull og har holdt kontakt med henne.

Synes det er vondt å tenke på.

Ettersom han fortalte det til deg, så viser det vel at han er til å stole på? =)

Har du møtt vennene hans? =)

Ja, det er du. Det er helt naturlig å ha venner av begge kjønn. Disse jentekameratene er ingen trussel mot deres forhold.

Hvis du forlanger at han skal kutte dem ut og prøver å holde ham i bånd, er dette en atskillig større trussel mot forholdet.

Og sjansen er stor for at han da heller vil kutte ut deg. Ikke fordi venninnene betyr mer for ham enn du gjør. Men fordi han ikke vil finne seg i å bli styrt og kontrollert.

Og han har jo ikke gjort noe galt.

Høres ut som om du er sammen med kompisen min? hm....(hvor bor du sa du ;-)

Uansett,han er slik som du beskriver.Og ikke minst-nåværende dame liker ikke akkurat at han har kontakt med noen av sine venniner.

Han har en haug med venninner,en del kompiser også,men felles er at han har vært til sengs med de fleste venninnene sine en eller annen gang i løpet av vennskapet...

Høres sikkert ut som en utrolig teit fyr,men vi har et utrolig fint og nært forhold og kan prate om alt mulig.Han er en skikkelig venn og han er til stede og er der 100 % for deg om du trenger det,og ikke minst,jeg kan stole på han som venn(ikke som kjæreste).

Men sannheten er at han aldri klarer å være trofast...han er utrolig kynisk på det plan.Mange av jentene bare bruker han,mens noen av dem blir han nære venner med og oppriktig glad i,men han hadde aldri klart å være kjæreste over tid...

Dette hørtes kanskje teit ut? Men jeg ville nok hatt litt betenkligheter med en fyr med så mange venninner.Men det trenger ikke være noe seksuelt bak det i hele tatt,kanskje han er oppriktig og bare ser på dem som gode venner?

Annonse

Det er ikke nødvendigvis urimelig å ha problemer med det. Men det _er_ urimelig å begynne å forlange at han skal kutte kontakten med venninnene. Og det blir enda mer urimelig når du sier at du "nettopp har blitt sammen med ham".

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...