Gå til innhold

Problemer med ereksjon

Anbefalte innlegg

Jeg er nyforelsket, og har møtt en mann i litt over en måned nå. Han har hele tiden hatt problemer med å beholde ereksjonen under samleie. Vi har hatt et par fullførte samleier og 2-4 samleier som måtte "avbtytes" pga. svikt.

Nå virker det som om dette har "satt seg" og har blitt et permanent problem for oss. Han forteller at han har hatt problemer med dette i oppstartsfasen av forhold tidligere, men at det har gått seg til. Det har ikke vart så lenge som for oss nå.

Dette har ført til at han nå har begynt å trekke seg bort, og er redd for situasjoner som kan føre til intimitet..

Samtidig er jeg redd for at jeg ikke er attraktiv nok for han, eller at han rett og slett ikke egentlig er interessert.

vi har snakket litt om dette, og han er veldig klar på at han ønsker å fortsette og treffe og være sammen med meg. Det er det jeg ønsker også, da jeg synes han er en nydelig mann på alle måter.

Spørsmålet er: hva gjør vi videre herfra?? Det er jeg veldig usikker på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204167-problemer-med-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Han forteller at han har hatt problemer med dette i oppstartsfasen av forhold tidligere, men at det har gått seg til".

ta utgangspunkt fra dette, du. ikke et uvanlig problem. kjøp en penisring, som holder tilbake blodet i penis, slik at den er stiv lenger.

for å gjøre det litt ekstra godt, kan dere gå inn på erotikknett.no eller kondomeriet, for så å bestille en penisring med vibrator. (er ganske godt for deg også). bare pass på å gjøre det sammen, fordi det er et felles "problem", der du ønsker å vise at du fortsatt er interessert i seksuell nytelse for dere begge.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...