Gjest xyzz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg er nyforelsket, og har møtt en mann i litt over en måned nå. Han har hele tiden hatt problemer med å beholde ereksjonen under samleie. Vi har hatt et par fullførte samleier og 2-4 samleier som måtte "avbtytes" pga. svikt. Nå virker det som om dette har "satt seg" og har blitt et permanent problem for oss. Han forteller at han har hatt problemer med dette i oppstartsfasen av forhold tidligere, men at det har gått seg til. Det har ikke vart så lenge som for oss nå. Dette har ført til at han nå har begynt å trekke seg bort, og er redd for situasjoner som kan føre til intimitet.. Samtidig er jeg redd for at jeg ikke er attraktiv nok for han, eller at han rett og slett ikke egentlig er interessert. vi har snakket litt om dette, og han er veldig klar på at han ønsker å fortsette og treffe og være sammen med meg. Det er det jeg ønsker også, da jeg synes han er en nydelig mann på alle måter. Spørsmålet er: hva gjør vi videre herfra?? Det er jeg veldig usikker på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204167-problemer-med-ereksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 "Han forteller at han har hatt problemer med dette i oppstartsfasen av forhold tidligere, men at det har gått seg til". ta utgangspunkt fra dette, du. ikke et uvanlig problem. kjøp en penisring, som holder tilbake blodet i penis, slik at den er stiv lenger. for å gjøre det litt ekstra godt, kan dere gå inn på erotikknett.no eller kondomeriet, for så å bestille en penisring med vibrator. (er ganske godt for deg også). bare pass på å gjøre det sammen, fordi det er et felles "problem", der du ønsker å vise at du fortsatt er interessert i seksuell nytelse for dere begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204167-problemer-med-ereksjon/#findComment-1462758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.