smiltilmeg Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg er ikke av den sjalu typen. Men det er 2 ting jeg synes jeg nok er litt for overveldene sjalu på. Er ikke min stil å være det. Dama liker som sakt data. Og hun har et spill hun liker. Sitter der en del, ja, om trent hele dagen når jeg er på jobben. Her sitter hun og prater med gutter, og jenter. Mens hun spiller, for å diskutere spillet. Det er jo helt greit. Jeg synes det bare er gøy at hun har noen som har samme interessen å prate med. Mens jeg satt der en kveld, så fikk hun blutselig opp noen blomster på skjermen. Som var til henne. Og da klikket jeg helt, ble sint, og la meg i sengen sur og gretten. Kjente ikke meg selv igjen, for jeg har ALDRI reagert sånn på noenting før. Og enda en ting jeg synes er litt rart for min del, det er at hun har bilder av x ene sine på veggen, Og er gode venner med begge to, prater med dem på dataen vær dag, og har til og med sms kontakt med dem, Hun sier også at hun snart vil ta en tur på byen med dem begge 2. Og da uten meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si el gjøre med dette. Vil ikke virker som en komplett idiot heller.....hjelp... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204199-er-jeg-for-sjalu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.