Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke av den sjalu typen. Men det er 2 ting jeg synes jeg nok er litt for overveldene sjalu på. Er ikke min stil å være det. Dama liker som sakt data. Og hun har et spill hun liker. Sitter der en del, ja, om trent hele dagen når jeg er på jobben. Her sitter hun og prater med gutter, og jenter. Mens hun spiller, for å diskutere spillet. Det er jo helt greit. Jeg synes det bare er gøy at hun har noen som har samme interessen å prate med. Mens jeg satt der en kveld, så fikk hun blutselig opp noen blomster på skjermen. Som var til henne. Og da klikket jeg helt, ble sint, og la meg i sengen sur og gretten. Kjente ikke meg selv igjen, for jeg har ALDRI reagert sånn på noenting før. Og enda en ting jeg synes er litt rart for min del, det er at hun har bilder av x ene sine på veggen, Og er gode venner med begge to, prater med dem på dataen vær dag, og har til og med sms kontakt med dem, Hun sier også at hun snart vil ta en tur på byen med dem begge 2. Og da uten meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si el gjøre med dette. Vil ikke virker som en komplett idiot heller.....hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204201-er-jeg-for-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel - når det gjelder de "blomstene på skjermen", så synes jeg nok du overreagerer litt. Men at hun skal dra på byen med to ekser, og at det skal være uten deg, synes jeg ikke du trenger å finne deg i. Det er enkelte som ikke skjønner helt dettet at man faktisk må ofre enkelte ting fra singellivet når man er i et forhold.

"............................................"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204201-er-jeg-for-sjalu/#findComment-1461848
Del på andre sider

Vel - når det gjelder de "blomstene på skjermen", så synes jeg nok du overreagerer litt. Men at hun skal dra på byen med to ekser, og at det skal være uten deg, synes jeg ikke du trenger å finne deg i. Det er enkelte som ikke skjønner helt dettet at man faktisk må ofre enkelte ting fra singellivet når man er i et forhold.

"............................................"

Ja, blomstene var helt idiotisk av meg å reagere på. Og jeg bad henen pent om å ta ned bildet av x en(e) sine i dag. Men de henger fortsatt på veggen. Vet ikke hvor mye jeg skal krangle med henne for å få henne til å forstå. Og hun skal ut med dem begge 2 på lørdag. Selv om jeg sa at jeg ikke likte det. Selv må jeg jobbe!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204201-er-jeg-for-sjalu/#findComment-1462052
Del på andre sider

Ja, blomstene var helt idiotisk av meg å reagere på. Og jeg bad henen pent om å ta ned bildet av x en(e) sine i dag. Men de henger fortsatt på veggen. Vet ikke hvor mye jeg skal krangle med henne for å få henne til å forstå. Og hun skal ut med dem begge 2 på lørdag. Selv om jeg sa at jeg ikke likte det. Selv må jeg jobbe!

"Og hun skal ut med dem begge 2 på lørdag. Selv om jeg sa at jeg ikke likte det. Selv må jeg jobbe!"

Men - skal hun ut med dem, og spesifiserer at du ikke kan være med, eller blir du ikke med fordi du kan jobbe? Hvis det er det siste, så kan du nesten ikke forlange at hun skal la være å gå ut av den grunn. Er det det første, så hadde jeg ikke godtatt det. Bilder av eksene sine på veggen er heller ikke noe man normalt har.

Jeg foreslår at du setter deg ned og finner ut hvor mye dette betyr for deg. Betyr det nok, så får du forklare henne hvordan det er, og at du ikke godtar disse tingene. Nekter hun å møte deg på de områdene, så er hun neppe moden nok til å ha et seriøst forhold, og da må du igjen spørre deg selv hva hvor viktig dette er for deg.

"........................................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204201-er-jeg-for-sjalu/#findComment-1462064
Del på andre sider

"Og hun skal ut med dem begge 2 på lørdag. Selv om jeg sa at jeg ikke likte det. Selv må jeg jobbe!"

Men - skal hun ut med dem, og spesifiserer at du ikke kan være med, eller blir du ikke med fordi du kan jobbe? Hvis det er det siste, så kan du nesten ikke forlange at hun skal la være å gå ut av den grunn. Er det det første, så hadde jeg ikke godtatt det. Bilder av eksene sine på veggen er heller ikke noe man normalt har.

Jeg foreslår at du setter deg ned og finner ut hvor mye dette betyr for deg. Betyr det nok, så får du forklare henne hvordan det er, og at du ikke godtar disse tingene. Nekter hun å møte deg på de områdene, så er hun neppe moden nok til å ha et seriøst forhold, og da må du igjen spørre deg selv hva hvor viktig dette er for deg.

"........................................."

Hun ville ut alikevel, med meg, eller uten meg. Ja, jeg må nok ta et "oppgjør" sette meg ned og få pratet ut. Det er det eneste som nytter. Så får jeg ta ting derfra. Og håper på det beste....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204201-er-jeg-for-sjalu/#findComment-1462076
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...