roj Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei! Hvorfor er det slik at hvis en mann ikke viser dere noe særlig interesse og dere er veldig interessert så blir han fort mer attraktiv. Jeg tenker oxo på tidligere forhold som er slutt så er det beste at man ikke tar kontakt med eks.-kjæresten fordi da viser den andre part brått mer interesse?? Trenger mange svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nr. 1 er det litt "uoppnåelige" som man må strekke seg etter. Man vil ha tid til å lengte etter et stykke av gangen og ikke hele kaka på en gang dyttet i kjeften. Man vil ikke alltid ha rett og få det som man vil, men møte litt motstand også. Nr. 2 skjønte jeg ingenting av. Men hvorfor skal man kontakte eks-kjærester hvis det er for sex/fantasier etc. Det har jeg aldri fattet. (om det var det du mente) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Nr. 1 er det litt "uoppnåelige" som man må strekke seg etter. Man vil ha tid til å lengte etter et stykke av gangen og ikke hele kaka på en gang dyttet i kjeften. Man vil ikke alltid ha rett og få det som man vil, men møte litt motstand også. Nr. 2 skjønte jeg ingenting av. Men hvorfor skal man kontakte eks-kjærester hvis det er for sex/fantasier etc. Det har jeg aldri fattet. (om det var det du mente) Nei det hadde ikke noe med det å kontakten eks.-en. Men jeg har fått tips om at hvis jeg lar vær å kontakte eks-en så blir jeg brått mer interessant. Og det var ikke for sex-fantasier å gjøre det hadde med at jeg fortsatt er veldig glad i henne. Men jeg har en generell oppfatning at hvis man spiller "hard to get" så kommer man lengre??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harri Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei det hadde ikke noe med det å kontakten eks.-en. Men jeg har fått tips om at hvis jeg lar vær å kontakte eks-en så blir jeg brått mer interessant. Og det var ikke for sex-fantasier å gjøre det hadde med at jeg fortsatt er veldig glad i henne. Men jeg har en generell oppfatning at hvis man spiller "hard to get" så kommer man lengre??? Vet ikke om jeg forstod helt hva du mente? Er det det å ikke vise interesse etter det blir slutt? Dette vet jeg ikke om stemmer helt. Selv tenker jeg mer: jaha, han var ikke mer interessert enn dette. Sannsynligheten er større for at jeg ville gått videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Vet ikke om jeg forstod helt hva du mente? Er det det å ikke vise interesse etter det blir slutt? Dette vet jeg ikke om stemmer helt. Selv tenker jeg mer: jaha, han var ikke mer interessert enn dette. Sannsynligheten er større for at jeg ville gått videre. Det var både før et forhold og etter et forhold. Det virker som den samme regelen gjelder. Eller er jeg helt på "vidda".?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg vil kjempe litt for det jeg vil ha, ikke bare få alt i fanget. Det er rett og slett kjedelig. Selvfølgelig vil jeg vite hvilke følelser gutten har, at han vil ha meg også, men ikke noe mer påtrengende enn signaler på dette. Når det kommer til eks-kjærester og jeg hadde slått opp, så hadde jeg nok heller latt meg overtale om han gjorde noe fint og romantisk. Noe som viste meg hva det var jeg hadde mistet. Men jeg har lest litt om din situasjon, og for å være helt ærlig: Hadde jeg vært eks'en din og gjort det hun har gjort mot deg, og du fremdeles ville ha meg tilbake... Jeg hadde ikke hatt respekt for deg i det hele tatt. Om jeg ønsket å bli tilgitt, så burde det ha vært meg som kjempet for din gunst. Hvis jeg fikk såre deg slik, og etterpå gikk du bare rundt og ventet på at jeg skulle komme tilbake, så hadde jeg ikke kunnet være sammen med deg. Du hadde bare hatt for liten selvrespekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei det hadde ikke noe med det å kontakten eks.-en. Men jeg har fått tips om at hvis jeg lar vær å kontakte eks-en så blir jeg brått mer interessant. Og det var ikke for sex-fantasier å gjøre det hadde med at jeg fortsatt er veldig glad i henne. Men jeg har en generell oppfatning at hvis man spiller "hard to get" så kommer man lengre??? Tjah. Jeg skal ikke si at man skal spille hard to get, for det høres jo litt "ungdomsskole-aktig" ut. I et langvarig forhold må man tross alt få vise at man er glad i personen -uten å måtte holde igjen! Bare man er litt jevne. Ikke at den ene er myyye mer hengiven enn den andre slik at den andre føler seg kvalt. I et innledene forhold synes jeg ærlig interesse er viktig. Altså ikke spille hard to get i den forstand. Men å gi litt rom(!). Det med at du blir mer attraktiv for eksen nå som det er slutt skjønner jeg ikke hvis det var hun som gjorde det slutt og du var like hengiven og satte pris på henne i forholdet som nå. Hvis det var du som gjorde det slutt så kan du være attraktiv nå ja. Mulig jeg bare babler og ikke får fram det jeg mener altså) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg vil kjempe litt for det jeg vil ha, ikke bare få alt i fanget. Det er rett og slett kjedelig. Selvfølgelig vil jeg vite hvilke følelser gutten har, at han vil ha meg også, men ikke noe mer påtrengende enn signaler på dette. Når det kommer til eks-kjærester og jeg hadde slått opp, så hadde jeg nok heller latt meg overtale om han gjorde noe fint og romantisk. Noe som viste meg hva det var jeg hadde mistet. Men jeg har lest litt om din situasjon, og for å være helt ærlig: Hadde jeg vært eks'en din og gjort det hun har gjort mot deg, og du fremdeles ville ha meg tilbake... Jeg hadde ikke hatt respekt for deg i det hele tatt. Om jeg ønsket å bli tilgitt, så burde det ha vært meg som kjempet for din gunst. Hvis jeg fikk såre deg slik, og etterpå gikk du bare rundt og ventet på at jeg skulle komme tilbake, så hadde jeg ikke kunnet være sammen med deg. Du hadde bare hatt for liten selvrespekt. Ja for liten selvrespekt er vel tøft å høre men kanskje den tøffe sannheten, men er du veldig glad i noen så er det bare sånn. Det var et veldig godt svar forresten. Kanskje hun "kjemper" for meg på et senere tidspunkt. Hvem vet....?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Tjah. Jeg skal ikke si at man skal spille hard to get, for det høres jo litt "ungdomsskole-aktig" ut. I et langvarig forhold må man tross alt få vise at man er glad i personen -uten å måtte holde igjen! Bare man er litt jevne. Ikke at den ene er myyye mer hengiven enn den andre slik at den andre føler seg kvalt. I et innledene forhold synes jeg ærlig interesse er viktig. Altså ikke spille hard to get i den forstand. Men å gi litt rom(!). Det med at du blir mer attraktiv for eksen nå som det er slutt skjønner jeg ikke hvis det var hun som gjorde det slutt og du var like hengiven og satte pris på henne i forholdet som nå. Hvis det var du som gjorde det slutt så kan du være attraktiv nå ja. Mulig jeg bare babler og ikke får fram det jeg mener altså) Nei det var ho som ville gjøre det slutt, men vi hadde noe som var helt spesielt. Vi har hatt et kanskje litt spesielt forhold. Vet ikke om du har lest det jeg har skrevet tidligere med Bulgaria osv., men hun ville prøve på nytt med meg. Vi var sammen i 3.5 år. Hun dro til Bulgaria...ringte meg rett som det var, kjøpte klær til meg og masse annet.. Ringte meg flere ganger lurte på om jeg savnet ho..., helt til ho traff en fra Tyskland. Da ho kom hjem var ho hos meg en uke men fortalte meg at hun skulle til Tyskland. Etter det så har det vært svært liten kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei det var ho som ville gjøre det slutt, men vi hadde noe som var helt spesielt. Vi har hatt et kanskje litt spesielt forhold. Vet ikke om du har lest det jeg har skrevet tidligere med Bulgaria osv., men hun ville prøve på nytt med meg. Vi var sammen i 3.5 år. Hun dro til Bulgaria...ringte meg rett som det var, kjøpte klær til meg og masse annet.. Ringte meg flere ganger lurte på om jeg savnet ho..., helt til ho traff en fra Tyskland. Da ho kom hjem var ho hos meg en uke men fortalte meg at hun skulle til Tyskland. Etter det så har det vært svært liten kontakt. Åi. Nei, jeg har ikke lest historien fra før. Ok; da vil jeg bare si at hun tar kontakt når hun ikke har noe mer interessant på hånden. Rett og slett er du lenger ned på listen. Jeg forstår at dere hadde noe spesielt, men når hun behandler deg på den måten er det ikke ok og det burde gå opp en varsellampe for deg og din selvrespekt. Hun har jo bare alt å vinne på å ha deg gående på gress..men du holder deg følelsesmessig utilgjengelig for alle andre søte, snille og ærlige jenter. :-) Sånn ville jeg ha tolket det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Åi. Nei, jeg har ikke lest historien fra før. Ok; da vil jeg bare si at hun tar kontakt når hun ikke har noe mer interessant på hånden. Rett og slett er du lenger ned på listen. Jeg forstår at dere hadde noe spesielt, men når hun behandler deg på den måten er det ikke ok og det burde gå opp en varsellampe for deg og din selvrespekt. Hun har jo bare alt å vinne på å ha deg gående på gress..men du holder deg følelsesmessig utilgjengelig for alle andre søte, snille og ærlige jenter. :-) Sånn ville jeg ha tolket det. Ja jeg er vel vært litt "selopptatt" eller narsisstisk den siste tiden og skrevet mye om "meg selv" den siste tiden. Men dette var utrolig tøft. Det som også er veldig rart er at hun fortsatt bryr seg om hva jeg gjør på byen. Det er jo litt merkelig. Vil hun fortstatt ha "kontroll" på det jeg gjør. Hun reiser til Tyskland til helga har jeg hørt. Har du noen erfaring med slike avstandsforhold da?? Eller kanskje gjennom veninner/kamerater. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Ja jeg er vel vært litt "selopptatt" eller narsisstisk den siste tiden og skrevet mye om "meg selv" den siste tiden. Men dette var utrolig tøft. Det som også er veldig rart er at hun fortsatt bryr seg om hva jeg gjør på byen. Det er jo litt merkelig. Vil hun fortstatt ha "kontroll" på det jeg gjør. Hun reiser til Tyskland til helga har jeg hørt. Har du noen erfaring med slike avstandsforhold da?? Eller kanskje gjennom veninner/kamerater. Takk for svar. Det at hun ikke vil ha deg betyr ikke at hun ønsker at andre kan få deg.... Hun liker neppe tanken på at du har sex med andre, flørter med andre osv. Det er bare du som kan endre på noe; deg selv. Hvorfor snakker du om avstandsforhold når hun drar til en annen fyr i Tyskland? Avstandsforhold mellom deg og henne er jo uaktuelt skulle jeg tro. Og hvordan et forhold mellom hun og tyskern går bør du finne deg for dyrebar for å tenke på. Kom deg videre:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det var både før et forhold og etter et forhold. Det virker som den samme regelen gjelder. Eller er jeg helt på "vidda".?? Jeg tror du er på ville veier, roj. det nytter bare ikke å spille et spill for å vinne noen tilbake. Hvis det er i en innledende fase kan det kanskje ha noe for seg å være "kostbar", men slik du har beskrevet situasjonen er dere i en helt annen fase. Derfor tror jeg bare du lurer deg selv ved å tro at du kan vinne henne tilbake.Om du skulle få henne tilbake, vil du sannsynligvis bare oppdage at hun behandler deg som før. Nemlig som et null og niks. Jeg skjønner at du er opphengt i denne dama, men det er vanskelig å få et så skakkkjørt forhold på rett kjøl igjen. For mye er vel allerede ødelagt? Det er vanskelig å slippe taket, men det er mulig hvis du tar tiden til hjelp og lar være å gjøre noe i forhold til henne. Hvis du forholder deg passiv vil du jo også få greie på hvor viktig/lite viktig du er for henne. Som dame synes jeg du ydmyker deg selv i denne situasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Det at hun ikke vil ha deg betyr ikke at hun ønsker at andre kan få deg.... Hun liker neppe tanken på at du har sex med andre, flørter med andre osv. Det er bare du som kan endre på noe; deg selv. Hvorfor snakker du om avstandsforhold når hun drar til en annen fyr i Tyskland? Avstandsforhold mellom deg og henne er jo uaktuelt skulle jeg tro. Og hvordan et forhold mellom hun og tyskern går bør du finne deg for dyrebar for å tenke på. Kom deg videre:-) Ja jeg skjønner ikke at jeg tenker på avstandsforhold, men ho er 21 år og hun bodde sammen med meg. Så sånn sett hadde ikke vi noe avstandsforhold. Men jeg skjønner fortsatt at ikke at hun satset alt på det der??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg tror du er på ville veier, roj. det nytter bare ikke å spille et spill for å vinne noen tilbake. Hvis det er i en innledende fase kan det kanskje ha noe for seg å være "kostbar", men slik du har beskrevet situasjonen er dere i en helt annen fase. Derfor tror jeg bare du lurer deg selv ved å tro at du kan vinne henne tilbake.Om du skulle få henne tilbake, vil du sannsynligvis bare oppdage at hun behandler deg som før. Nemlig som et null og niks. Jeg skjønner at du er opphengt i denne dama, men det er vanskelig å få et så skakkkjørt forhold på rett kjøl igjen. For mye er vel allerede ødelagt? Det er vanskelig å slippe taket, men det er mulig hvis du tar tiden til hjelp og lar være å gjøre noe i forhold til henne. Hvis du forholder deg passiv vil du jo også få greie på hvor viktig/lite viktig du er for henne. Som dame synes jeg du ydmyker deg selv i denne situasjonen. Ja men det var mye som hun viste meg den siste tiden at vi skulle få en siste sjanse. at hun begynte å flørte med noen i Bulgaria hadde vel kanskje ingen betydning. Det hadde vel kanskje hun gjort på et senere tidspunkt. Jeg vet ikke. Men når du har hatt noe spesielt og minnene fortsatt er der så er det forferdelig vanskelig. Det er mulig jeg lurer meg selv men jeg så ihvertfall på denne mulighetene som "nå er det oss to" eller aldri. Jeg vet ikke. Rett før hun dro til Bulgaria 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja for liten selvrespekt er vel tøft å høre men kanskje den tøffe sannheten, men er du veldig glad i noen så er det bare sånn. Det var et veldig godt svar forresten. Kanskje hun "kjemper" for meg på et senere tidspunkt. Hvem vet....?? Kanskje. Men det sunneste for deg nå, roj, er å komme deg videre! Hun liker bare å ha deg rundt som sikkerhet. Om hun besøker deg, sier hun savner deg og fremdeles blir sjalu om du skulle være sammen med andre jenter, så betyr det ingenting annet enn at hun vil ha deg i bakhånd. Hun ønsker kontroll. Tenk på det da, hvis hun virkelig elsket deg, så hadde hun vært hos deg. Ikke hos noen andre. Du virker som en snill mann, med mange gode kvaliteter. Du fortjener bedre og det er på tide du innser det nå. Greit at du elsker henne, men det vil gå over etterhvert. Kom deg videre i livet ditt nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1462413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ja men det var mye som hun viste meg den siste tiden at vi skulle få en siste sjanse. at hun begynte å flørte med noen i Bulgaria hadde vel kanskje ingen betydning. Det hadde vel kanskje hun gjort på et senere tidspunkt. Jeg vet ikke. Men når du har hatt noe spesielt og minnene fortsatt er der så er det forferdelig vanskelig. Det er mulig jeg lurer meg selv men jeg så ihvertfall på denne mulighetene som "nå er det oss to" eller aldri. Jeg vet ikke. Rett før hun dro til Bulgaria Klart det er vanskelig å gi slipp på noe som har vært spesielt og fint for deg. Men de gode minnene kan ingen ta fra deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1463371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Klart det er vanskelig å gi slipp på noe som har vært spesielt og fint for deg. Men de gode minnene kan ingen ta fra deg. Nei det er sant det. Men denne jenta skal jeg ikke gi slipp på c. Skal leve som normalt jeg så for tiden vise.... Høres kanskje teit ut men jeg er ingen person som gir opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1464422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Kanskje. Men det sunneste for deg nå, roj, er å komme deg videre! Hun liker bare å ha deg rundt som sikkerhet. Om hun besøker deg, sier hun savner deg og fremdeles blir sjalu om du skulle være sammen med andre jenter, så betyr det ingenting annet enn at hun vil ha deg i bakhånd. Hun ønsker kontroll. Tenk på det da, hvis hun virkelig elsket deg, så hadde hun vært hos deg. Ikke hos noen andre. Du virker som en snill mann, med mange gode kvaliteter. Du fortjener bedre og det er på tide du innser det nå. Greit at du elsker henne, men det vil gå over etterhvert. Kom deg videre i livet ditt nå! Ja jeg skal leve som normalt så godt jeg kan. Men jeg tror fortsatt at hun er usikker på sine valg. Så får tiden vise hva som skjer. De fleste tror jo at hun kommer tilbake på bakgrunn av det jeg har skrevet. Om jeg da har fått bearbeidet meg såpass mye sånn at jeg ikke føler noe lenger er vanselig å svare på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1464426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
roj Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Det at hun ikke vil ha deg betyr ikke at hun ønsker at andre kan få deg.... Hun liker neppe tanken på at du har sex med andre, flørter med andre osv. Det er bare du som kan endre på noe; deg selv. Hvorfor snakker du om avstandsforhold når hun drar til en annen fyr i Tyskland? Avstandsforhold mellom deg og henne er jo uaktuelt skulle jeg tro. Og hvordan et forhold mellom hun og tyskern går bør du finne deg for dyrebar for å tenke på. Kom deg videre:-) Jeg prøver faktisk ikke å tenke på hva hun gjør i Tyskland osv. De fleste jeg har snakket med tror at hun gjør noe dumt. Men det er jo opp til henne. Det tok veldig lang tid før jeg innså det. Det beste jeg kan gjøre er at hun kan fortsette den "forelskelseprosessen" på egenhånd uten min innblanding i det hele tatt, så begynner nok tankene hennes å snu etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204233-til-alle-jenter/#findComment-1464428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.