Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja jeg skal leve som normalt så godt jeg kan. Men jeg tror fortsatt at hun er usikker på sine valg. Så får tiden vise hva som skjer. De fleste tror jo at hun kommer tilbake på bakgrunn av det jeg har skrevet. Om jeg da har fått bearbeidet meg såpass mye sånn at jeg ikke føler noe lenger er vanselig å svare på

Hvem har sagt de tror hun kommer tilbake?

Fortsetter under...

Flere i det forumet her. Mora hennes har også sagt det og et par av veninnene som kjenner oss begge to. Men tiden for jo vise. Akkurat nå så svever hun høyt på sin "forelskelse".

Hun har jo også en stor tendens til å ofte forandre på sine meninger.

Det som var veldig trist syntes jeg da var at hun kunne innrømt at det var en tabbe og aldri mer. Men desverre så skulle hun dra den mye lengre enn det.

Jeg vet om flere personer jeg som har rotet (kysset) andre personer når de har vært på jentetur i syden. Dette er personer som har barn og er gift.

Skjønner ingenting jeg lenger, men det har blitt et tema som opptar meg veldig.

Kanskje.

Men det sunneste for deg nå, roj, er å komme deg videre! Hun liker bare å ha deg rundt som sikkerhet. Om hun besøker deg, sier hun savner deg og fremdeles blir sjalu om du skulle være sammen med andre jenter, så betyr det ingenting annet enn at hun vil ha deg i bakhånd. Hun ønsker kontroll. Tenk på det da, hvis hun virkelig elsket deg, så hadde hun vært hos deg. Ikke hos noen andre.

Du virker som en snill mann, med mange gode kvaliteter. Du fortjener bedre og det er på tide du innser det nå. Greit at du elsker henne, men det vil gå over etterhvert. Kom deg videre i livet ditt nå!

Hva ville du satt pris på da at en gutt gjorde for deg?? Nå tenker jeg å gjøre ting som jenter setter pris på. Uten at jeg virker desperat selvfølgelig.

Takk for svar.

Hva ville du satt pris på da at en gutt gjorde for deg?? Nå tenker jeg å gjøre ting som jenter setter pris på. Uten at jeg virker desperat selvfølgelig.

Takk for svar.

Noe personlig, som viser at noen virkelig bryr seg om hvem du er og hva dere har sammen.

Jeg liker det når kjæresten min kommer hjem med favorittblomsten min i min yndlingsfarge, men husker at den må være i en potte fordi jeg ikke liker blomster som dør. Eller når han lager en spilleliste på datamaskinen, med alle de sangene han vet jeg synes er fine/romantiske/får meg i godt humør.

Du ser nok etter noe i større skala, men som sagt: Noe som er helt personlig og viser hva akkurat _dere_ har sammen.

Noe personlig, som viser at noen virkelig bryr seg om hvem du er og hva dere har sammen.

Jeg liker det når kjæresten min kommer hjem med favorittblomsten min i min yndlingsfarge, men husker at den må være i en potte fordi jeg ikke liker blomster som dør. Eller når han lager en spilleliste på datamaskinen, med alle de sangene han vet jeg synes er fine/romantiske/får meg i godt humør.

Du ser nok etter noe i større skala, men som sagt: Noe som er helt personlig og viser hva akkurat _dere_ har sammen.

Vet ikke om du har svart på dette tidligere men har du erfaring med avstandsforhold. Du eller noen du kjenner?? Hvordan var resultatet. Jeg regner med at du har lest noen av mine tidligere innlegg. Her er det snakk om Norge/Tyskland. Begge er 21 år.

Annonse

Vet ikke om du har svart på dette tidligere men har du erfaring med avstandsforhold. Du eller noen du kjenner?? Hvordan var resultatet. Jeg regner med at du har lest noen av mine tidligere innlegg. Her er det snakk om Norge/Tyskland. Begge er 21 år.

Tja... Møtte samboer over internett og snakket med hverandre på telefon/chattet i ca. ni måneder. Så besøkte han meg og flyttet inn tre uker senere. Han bodde i England, jeg i Norge.

Tja... Møtte samboer over internett og snakket med hverandre på telefon/chattet i ca. ni måneder. Så besøkte han meg og flyttet inn tre uker senere. Han bodde i England, jeg i Norge.

Er han fra England da. Hvordan gikk det da? er dere i sammen i dag?? Har ikke alder noe å si hvis dette skal lykkes??

Da vi møttes, var jeg 20 og han 23. Vi er sammen på tredje året og har et barn sammen.

Ja det var jo ikke positiv lesning for meg akkurat. Som jeg oxo har sagt tidligere begynte vi å planlegge ting i sammen igjen. Vi skulle reise til Italia, hun hentet tingene sine og bodde hos meg. Har du noe andre tips hva jeg kan gjøre da. Alle sier at jeg må gå videre og er kanskje det beste i det lange løp, men jeg har ikke lyst til det akkurat nå.

Det var Bulgaria turen som ødela alt for oss. Kanksje ting hadde skjedd senere osv. men vi hadde det faktisk bra i sammen.. spesielt den siste tiden.

Ja det var jo ikke positiv lesning for meg akkurat. Som jeg oxo har sagt tidligere begynte vi å planlegge ting i sammen igjen. Vi skulle reise til Italia, hun hentet tingene sine og bodde hos meg. Har du noe andre tips hva jeg kan gjøre da. Alle sier at jeg må gå videre og er kanskje det beste i det lange løp, men jeg har ikke lyst til det akkurat nå.

Det var Bulgaria turen som ødela alt for oss. Kanksje ting hadde skjedd senere osv. men vi hadde det faktisk bra i sammen.. spesielt den siste tiden.

Hun respekterer deg ikke. Jeg nekter å gi deg råd om hvordan du kan bli tråkket på.

Annonse

Ikke noe svar?? Kanskje vanskelig å svare oxo. Mora sier at ho fortsatt er glad i meg. Noe jeg syntes er veldig rart. Kanskje ikke på den måten jeg skulle ønske??

Jeg orker bare ikke engasjere meg i hvordan du kan få tilbake en kjæreste som behandler deg dårlig. Beklager.

Jeg orker bare ikke engasjere meg i hvordan du kan få tilbake en kjæreste som behandler deg dårlig. Beklager.

Så da kan jeg ikke gjøre noe da. Hvis hun kommer tilbake og "kryper på alle fire" da og ber om tilgivelse. Det kan jo skje?? Skal jeg ikke gjøre noe da heller??

Tjah. Jeg skal ikke si at man skal spille hard to get, for det høres jo litt "ungdomsskole-aktig" ut. I et langvarig forhold må man tross alt få vise at man er glad i personen -uten å måtte holde igjen! Bare man er litt jevne. Ikke at den ene er myyye mer hengiven enn den andre slik at den andre føler seg kvalt.

I et innledene forhold synes jeg ærlig interesse er viktig. Altså ikke spille hard to get i den forstand. Men å gi litt rom(!).

Det med at du blir mer attraktiv for eksen nå som det er slutt skjønner jeg ikke hvis det var hun som gjorde det slutt og du var like hengiven og satte pris på henne i forholdet som nå. Hvis det var du som gjorde det slutt så kan du være attraktiv nå ja.

Mulig jeg bare babler og ikke får fram det jeg mener altså:o)

Problmet var at hun klaget på at hun ikke fikk nok opperksomhet da. Det var kanskje der jeg gjorde feil.

Problmet var at hun klaget på at hun ikke fikk nok opperksomhet da. Det var kanskje der jeg gjorde feil.

Nå må du gi slipp. roj.

Du burde høre deg selv når du kryper..

Beklager å være hard, men sånn selvutslettende tolkning og grubling og dveling ved fortiden og hva du kunne ha gjort annerledes osv ødelegger deg bare.

Mens du dveler med henne i månedsvis er du utilgjengelig for andre, og drømmedama kan passere uten at du så mye som ser hennes veg...

Kom deg videre. Og lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...