Gå til innhold

Faker dama orgasme?

Anbefalte innlegg

"Men dette kan vel de fleste gjøre når som helst ellers også, det er tross alt viljestyrt muskulatur det er snakk om her."

Er det det? Jeg mener definisjonen er at orgasme er "en serie ufrivillige sammentrekninger". Tror ikke jeg kan stoppe disse muskelsammenrekningene om jeg så ville (noe jeg så aldeles ikke vil, hehe).

Men han kan kanskje merke sammentrekningene under oralsex/hvis han fingrer henne til orasme, hvis han ikke gjør det med penis. Kanskje.

Jeg stimulerte dama i går, med fingrene, fant noe som populært kalles G punkt. Da merka jeg sammetrekninger når jeg holdt på. Men har aldri merket det med penis. Så her er det sikkert jeg som har mye å lære om emnet!

Fortsetter under...

Hm, tingen er den at dama liker å sitte på toppen, altså ri meg. Og hun får best orgasmer på den måten sier hun. Men jeg har aldri merket noen "sammentrekninger" det er så rart....

I følge informerte kilder er det vanskelig for mannen å føle sammentrekningene når pikken er stiv.

Så det at du ikke kjenner noe, er ingen indikasjon på at hun faker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...