Gjest Mana Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Jeg er gravid 7+1 uker. Når skal jeg gå til doktor? Har to barn fra før av, så dette burde jeg jo visst*s*. De forrige gangene gikk jeg til doktor med engang jeg hadde tatt hjemmetest, uke 5 og 4, men "alle" sier dette er for tidlig, man bør vente iallefall til etter 8 uke... ? Finnes det noen regel? 0 Siter
livato Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Jeg har bare ringt til helsestasjonen/doktor og sagt hvor langt jeg har kommet, så har de satt opp en time til meg, som vi har diskutert oss frem til. 0 Siter
Kvakk Kvakk Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Meg bekjent bør du gå til en kontroll rundt uke 10 til 12. Lykke til, klem fra 0 Siter
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 26. februar 2001 Skrevet 26. februar 2001 Nej, det finns inga regler för detta , utan varierar från vad de olika doktorerna tycker. Det finns dock ingen anledning att gjöra någon undersökning föränn i vecka 10-12. Ring din doktor för att beställa tid. Lycka till! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.