Gå til innhold

Hei alle sammen !

Anbefalte innlegg

Nå har jeg både skrevet og svart på innlegg, under forskjellige nick, en stund og spesielt mye de siste par dagene. Føler det er på tide å hilse ordentlig på dere. Jeg liker meg godt her på forumet og føler jeg får mange gode råd og tilbakemeldinger. Etter å ha operert som "helt betatt" og "helt betatt og litt besatt" så har jeg nå bestemt meg for at nicket "hallow" er bra for meg (siden det var halloween i går ..).

Beklager huffa for at jeg nesten overtok tråden din nedenfor, men jeg ble så ivrig da jeg fikk så bra respons.

Dere hører nok snart fra meg igjen :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204479-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget med å skifte nick hele tiden?

Jeg skifter ikke nick hele tiden. Har vært lite på dette forumet, men har brukt flittig et annet forum på DOL. Ønsker ikke å bruke mitt faste nick da mange vil kjenne meg igjen og jeg føler at det er veldig private temaer jeg tar opp her. Ønsker ikke på noen måte å ulevere min mann her for felles kjente, så jeg ønsker å være anonym.

Grunnen til at jeg oppga de andre nickene jeg har brukt de siste to dagene er at for de som vil bli "kjent med" meg så kan de lese og få med seg sammenhengen i min historie der.

Heretter vil dere bli kjent med meg som

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204479-hei-alle-sammen/#findComment-1464942
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...