Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20 år,jeg har problem med at det kommer luft i skjeden når jeg og kjærsten min har samleie,dette hender ikke etter hver gang,men ca hver 3.gang.Dette er veldig flaut og også litt trist for jeg ser på sex som en viktig del av et forhold og også noe jeg har hatt masse glede av.(Jeg kan av og til også kjenne at det kommer luft igjennom skjeden uten at jeg har sex,det er bare så vidt jeg legger merke til dette,det kommer selvfølgelig da ingen lyd)

Jeg har ikke født barn så jeg synest det er rart at jeg skal få dette når jeg er så ung.Hva kan dette komme av??

Jeg var til gynekologisk undersøkelse for to år siden (ikke noe i forbindelse med dette problemet)Da fikk jeg vite at livmoren min låg litt skjevt,men at dette var helt normalt så det kan vel ikke ha noe med det å gjøre ?

Jeg har brukt tamponger en del,kan de spille inn ?

Ellers så har jeg trent turn og er veldig myk vi hadde også trening av magemuskler løfter føtene(helt strake) 90 grader opp av bakken og ned igjen ,men det høres vel ikke noe spesiellt sannsynelig ut at noe sånt skal gjøre at jeg får et sånt problem ? Håper å få svar på hva som kan ha forsaket problemet mitt og hvordan jeg eventuellt kan bli uten det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20449-luft-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Vi betegner ditt problem som 'garrulitas' og det skyldes at det går luft ut og inn av skjeden, det er vanligst etter en fødsel hvor skjedeinngangen er litt åpen. Få en gynekolog til å vurdere om det kan gjøres bedre med en liten operasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20449-luft-i-skjeden/#findComment-89010
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...