pablito Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg registrerer at det er mange misfornøyde damer som tviler og er misfornøyde med forholdet de er i. Det er så rart at ikke mannen det gjelder er like opptatt av det. Mannen virker helt fraværende, og skriver aldri innlegg på debattforum om at dama er vrien. Han kommer bare på banen dersom han er blitt forlatt eller skal prøve seg i et nytt forhold. Hvorfor tar kvinner så mye ansvar for at etablerte forhold skal fungere? Hva ville skje hvis vi sluttet med det? Jeg bare spør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg tror bare at menn tar så mye lettere på ting, og har en mye lavere terskel for å ha det ok i et ekteskap. De ser bare ikke problem i mange av tingene vi ser problemer i. Tror det kunne vært deilig å være mann noen ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1464660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anzuana Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei, Jeg er mann og synes det er vanskelig i forholdet. Damen min er vrang i alt og i ett nesten. Føler hun skaper problemer av det som ikke eksisterer. At bilen kan skje kommer til å ryke frem i tid og hva jeg har tenkt å gjøre med det. Videre hva jeg har tenkt å gjøre med at vedkorger er halvfull. Føler hun forstyrrer meg veldig mye. Istedet for å være direkte og ærlig med meg så går hun snirklete omveier og "stikker" meg på alskens subtile måter. Som f.eks. korrigerer min måte å gjøre vanlige trivielle ting på, over lang tid. Hun forsøker konstant å forandre på meg. Vi menn gifter oss med den jordiske kvinnen og aksepterer mye rundt oss, mens kvinnen gifter seg tydeligvis med et prosjekt, og dette prosjektet er mannen. gifter seg med mannens potensial, elle rnoe. glem det kvinner. Vi menn kommer ikke til å forandre oss det grann fordi om dere kvinner sløser bort all deres (og vår) tid på å forsøke det. Begynn med dere selv om dere ønsker en forandring! ;-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1464748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei, Jeg er mann og synes det er vanskelig i forholdet. Damen min er vrang i alt og i ett nesten. Føler hun skaper problemer av det som ikke eksisterer. At bilen kan skje kommer til å ryke frem i tid og hva jeg har tenkt å gjøre med det. Videre hva jeg har tenkt å gjøre med at vedkorger er halvfull. Føler hun forstyrrer meg veldig mye. Istedet for å være direkte og ærlig med meg så går hun snirklete omveier og "stikker" meg på alskens subtile måter. Som f.eks. korrigerer min måte å gjøre vanlige trivielle ting på, over lang tid. Hun forsøker konstant å forandre på meg. Vi menn gifter oss med den jordiske kvinnen og aksepterer mye rundt oss, mens kvinnen gifter seg tydeligvis med et prosjekt, og dette prosjektet er mannen. gifter seg med mannens potensial, elle rnoe. glem det kvinner. Vi menn kommer ikke til å forandre oss det grann fordi om dere kvinner sløser bort all deres (og vår) tid på å forsøke det. Begynn med dere selv om dere ønsker en forandring! ;-) Mvh For et flott innlegg! Det er akkurat sånn jeg har inntrykk av at mange forhold er, og jeg fatter ikke hvorfor vi kvinner må være sånn til tider... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1464759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Jeg tror bare at menn tar så mye lettere på ting, og har en mye lavere terskel for å ha det ok i et ekteskap. De ser bare ikke problem i mange av tingene vi ser problemer i. Tror det kunne vært deilig å være mann noen ganger. Det var et sterkt innlegg fra anzuana. Jeg tror han er inne på noe vesentlig. Hvis damene sluttet å overta ansvar og henge seg opp i detaljer ville ting gått mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1464982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenna jameson Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du mener at å syte på et nett forum er å ta ansvar? hehe.. ja da er det ikke rart mange har problemer. Det er vel ganske mange hakk bedre å snakke med mannen sin om det der? Faktisk GJØRE noe med det? Synes mange damer lar ting gå som det går, mens de syter om det, heller enn å gjøre noe med det, tvinge mannen til å forbedre seg litt. Det er faktisk lov å bryte forhold også å finne en de ikke må syte om hele tida, for de mennene finnes også. om det ikke er damene som er problemet da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1465273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest teatrika Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei, Jeg er mann og synes det er vanskelig i forholdet. Damen min er vrang i alt og i ett nesten. Føler hun skaper problemer av det som ikke eksisterer. At bilen kan skje kommer til å ryke frem i tid og hva jeg har tenkt å gjøre med det. Videre hva jeg har tenkt å gjøre med at vedkorger er halvfull. Føler hun forstyrrer meg veldig mye. Istedet for å være direkte og ærlig med meg så går hun snirklete omveier og "stikker" meg på alskens subtile måter. Som f.eks. korrigerer min måte å gjøre vanlige trivielle ting på, over lang tid. Hun forsøker konstant å forandre på meg. Vi menn gifter oss med den jordiske kvinnen og aksepterer mye rundt oss, mens kvinnen gifter seg tydeligvis med et prosjekt, og dette prosjektet er mannen. gifter seg med mannens potensial, elle rnoe. glem det kvinner. Vi menn kommer ikke til å forandre oss det grann fordi om dere kvinner sløser bort all deres (og vår) tid på å forsøke det. Begynn med dere selv om dere ønsker en forandring! ;-) Mvh Skriver under på den, og jeg er dame! Irriterer meg over damer som syter over mannen sin og alle "feilene" hans...for det første er det ikke meningen av vi skal endre våre menn, og for det andre: Har de prøvd å ta opp ting med mannen sin? Ikke sikkert han er klar over at hun går å irriterer seg over ting...vi kvinner mener liksom at alle skal lese tankene våre, men det er det ingen som gjør og derfor er det bare god kommunikasjon i et forhold som kan gjøre et forhold bra..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1465365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Du mener at å syte på et nett forum er å ta ansvar? hehe.. ja da er det ikke rart mange har problemer. Det er vel ganske mange hakk bedre å snakke med mannen sin om det der? Faktisk GJØRE noe med det? Synes mange damer lar ting gå som det går, mens de syter om det, heller enn å gjøre noe med det, tvinge mannen til å forbedre seg litt. Det er faktisk lov å bryte forhold også å finne en de ikke må syte om hele tida, for de mennene finnes også. om det ikke er damene som er problemet da... Det er ikke ansvarlig å syte på nettforum. Men jeg tror veldig mange kvinner føler et spesielt ansvar for hvordan tingene skal være hjemme og derfor blir frustrerte når det ikke går som de ønsker. Så blir de skuffet over mannen som ikke er med på prosjektet deres. Det viser seg jo at det nesten alltid er kvinner som tar kontakt med familiekontorer, evt forlater mannen fordi han er en "doven slask" e.l. Det er noe som heter dumme menn og troll til kjerringer. Kanskje det er en sannhet i det at parforhold ofte får fram de minst hyggelige sidene i oss. Jeg tror mange kvinner burde snakket og ment mindre. heller fokusert mer på hva vi selv gjør som opprettholder den sure stemningen i hjemmet. Kanskje man burde gi mer faen i å ordne og styre, og se hva som da skjer med partneren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204491-s%C3%A5-mange-som-klager-p%C3%A5-mannen-sin/#findComment-1465385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.