mil1365380270 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg merker igjen denne "du har ikke prøvd alt holdningen", men faktum er at vi har vært gift i 15 år + OG snakker åpen og fordomsfritt om sakene. Selvsagt er det uheldig, men jeg nekter å gi opp og således har det kommet endel nyttige kommentarer her på forumet. "Jeg merker igjen denne "du har ikke prøvd alt holdningen"," Mulig det, men det kan ikke komme fra meg, for jeg tenkte ikke tanken en gang. Det var ment litt på spøk, siden jeg ikke kjenner dere, men litt seriøst også. Kona som tester den dumme mannen, som går rett på limpinnen, ja du skjønner hva jeg mener ;-) Jeg har null tro på at dere får det bedre av det der. I tilfelle er forholdet deres MEGET spesielt. En ting er å tenke tanken, som i teorien kan virke som en bra løsning, noe helt annet er det å forholde seg til uforutsette reaksjoner som kommer etter hvert. Men det er mulig konen din viser seg å ikke være det grann sjalu, og det er mulig hun ikke kommer til å føle det sårt at du er så intim med en annen, og får dekket behov hun ikke klarer dekke. Man kan tenke på det som bare å dekke et fysisk behov. Men jeg tror tanken på de to fortrolige, som deler noe hun ikke aner hvordan foregår, kan bli et skikkelig problem. Når man tenker på av folk har problemer med trekant, da skal konen din skille seg rimelig sterkt ut fra hvermansen, for å trives med denne løsningen. Og hvis det nå viser seg at hun reagerer på samme måte som jeg tror 99,99% av befolkningen vil gjøre, da er det kanskje for sent. "Bildene" er svidd inn i hukommelsen, og det kan blir vanskelig å gå tilbake til der dere var. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204520-sex-p%C3%A5-si/page/3/#findComment-1467055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallow Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg håper du følger opp innlegget ditt antonFetter? så vi får høre hvordan det går med deg og din søken etter en elskerinne: Kanskje en elskerinne blir bare en søt drøm mens din kone kommer tilbake på banen som aldri før. Ting kan skje. Fin og interessant tråd du startet. Bra at det kom mange gode og leseverdige innlegg. Jeg leste et ord i går av Nathalie Sarraute (hvem nå det er ...). VI KAN IKKE FORFØRES UTEN AT VI ER VILLIGE TIL Å LA DE SKJE. Du er villig - så det vil nok skje ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204520-sex-p%C3%A5-si/page/3/#findComment-1467676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
antonFetter? Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Jeg håper du følger opp innlegget ditt antonFetter? så vi får høre hvordan det går med deg og din søken etter en elskerinne: Kanskje en elskerinne blir bare en søt drøm mens din kone kommer tilbake på banen som aldri før. Ting kan skje. Fin og interessant tråd du startet. Bra at det kom mange gode og leseverdige innlegg. Jeg leste et ord i går av Nathalie Sarraute (hvem nå det er ...). VI KAN IKKE FORFØRES UTEN AT VI ER VILLIGE TIL Å LA DE SKJE. Du er villig - så det vil nok skje ) Jo takk hallow, skal prøve :-) Jeg bruker timesvis på denne nettsiden til Cupido for å gjøre brevene personlige, men mange gidder ikke engang svare :-( Som jeg vel nevnte tidligere, drukner vel damene der inne i mail så jeg må vel bli en bedre skald for å nå frem... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204520-sex-p%C3%A5-si/page/3/#findComment-1467823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.