Gå til innhold

østrogenproduksjon ettter menustrasjonslutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du kan regne for ganske sikkert at du ikke kan bli gravid. Jeg synes imidlertid at du burde få resept på proveratabletter for å få den tykke slimhinne bort, en slik skal man ikke gå med i lengre tid, det kan komme unormale celler hvis den ikke kommer ut.

Du kan regne for ganske sikkert at du ikke kan bli gravid. Jeg synes imidlertid at du burde få resept på proveratabletter for å få den tykke slimhinne bort, en slik skal man ikke gå med i lengre tid, det kan komme unormale celler hvis den ikke kommer ut.

Tykke, gode slimhinner var uttrykket gynekologen brukte, jeg oppfattet dette som positivt, men virker som du ser det annerledes. Han sa også at livmoren var bakoverbøyd , men bra elastisk.

• 4 år senere...

Jeg burde nok fulgt ditt råd. Østogenproduksjonen forårsaket at jeg fikk livmorkreft og måtte oppereres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...