Gå til innhold

Utslitt fysisk og psykisk...

Anbefalte innlegg

Ung841365380795

Hei!

Jeg er 36 uker ut i svangerskapet, og har i de siste 3-4 ukene slitt med mye smerter, sterke og vedvarende kynnere, og mye slim frs skjeden.. Jeg får ikke sove om natten, og får heller ikke hvilt meg nok i løpet av dagen. Men det er allikevel den psykiske utslittheten som er verst.. Noen ganger blir jeg veldig opprørt, og vet ikke om jeg klarer mer av dette. Vil jeg være i stand til å ta meg av barnet mitt? Vil jeg bli en god mor? Og dette sliter fryktelig på meg.. Jeg merker også at fosteret er urolig og ikke tilfreds når jeg er i denne tilstanden.. Men så leste jeg at hvis man var mye plaget kunne man sette i gang fødselen tidligere.. Er det noe i dette? Det er jo verken bra for meg eller barnet at jeg har det sånn.. I tillegg til at jeg er ganske ung, og at dette er min første, er jeg gankse fortvilet nå...

Håper på snarlig svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204592-utslitt-fysisk-og-psykisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...