Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for svar alle sammen! Grunnen til at jeg stilte dette spørsmålet" å miste følelsen for den man elsket" er at jeg har vært deprimert i en periode nå.

Når jeg er veldig nede, føler jeg at jeg må flytte ut og finne ut av tankene og følelsene mine alene. At jeg må begynne på nytt med meg selv.

Men de periodene jeg har gode dager, er jeg helt fortapt i kjæresten minog gleder meg til å flytte inn i ny leilighet og dele fremtiden med han.

Men når disse vonde tankene og stundene kommer igjen, føler jeg at det eneste jeg kan gjøre er å flytte ut og gjøre det slutt for å finne ut hvor jeg står.

DEnne depresjonen kommer helt plutselig på meg, jeg prøver å finne ut hvor den kommer fra, men klarer ikke å finne noe klart svar.

Kjæresten er så utrolig støttende og jeg veit at han elsker meg veldig høyt.

Jeg veit at jeg elsker han og, men hvorfor tenker jeg da sånn når jeg har disse vanskelige stundene.

Jeg tror ikke at jeg kommer til å få det noe bedre uten han, heller mye værre.

Men at jeg har det sånn, sliter på oss begge. Når jeg har gode stunder, har vi det helt fantastisk sammen. Men kan vi fortsette å være sammen når jeg har så ustabilt humør, tanker og følelser?Er det rettferidg av meg ovenfor han?

Vi snakker stadig om det her og han sier at han aldri i verden vil at det skal bli slutt, samme hva.

Ja..dette var bare noen tanker igjen=)

- huffa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204601-takk-for-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære huffa:-)

Du sliter med ustabilt humør og depresjon skriver du,jeg håper du er klar over at du kan få hjelp for sånt?

Oppsøk legen din.forklar situasjonen,få time hos en psykiater og prat med han.Kanskje du faktisk er en av mange som sliter med stemningsforstyrrelser?( en eller annen variant av bipolar).

I så tilfelle kan du få medisiner som skal forhindre depresjon og som skal gjøre deg mer stabil i humøret.

Men dette var bare tanker som slo meg da jeg leste dette innlegget ditt nå,men kan gjerne være verdt å sjekke ut?

Uansett lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204601-takk-for-svar/#findComment-1465967
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...