Gå til innhold

Hvordan forhold har dere til samboer`n/mannen etter at dere ble gravide??

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly25

Her i gården orker jeg ikke at han tar på meg,koser og kysser meg..Har hatt sex 2-3 ganger siden positivt test(5.aug.).Nå den siste mnd har jeg hatt 2 urinveisinfeksjoner og sopp,så da har det ikke vært noe lurt å hatt sex..Jeg har liksom ikke lyst på noe kos av noe slag,og håpet at det skulle gå over,men jeg føler at det ikke gjør det.Har fått inntrykk av at han synes det kjempe kjett at jeg er slik,men jeg klarer jo bare ikke..Han spør tom. om jeg ikke er glad han lenger.

Klart jeg er det!

Hvordan er det med dere??

Fortsetter under...

Jeg er fremdeles så kvalm og dårlig at jeg ikke orker noe særlig kos, nei. Når kvalmebølgene skyller gjennom en så er liksom det best mente stryk på armen bare forstyrrende, så noen dager orker jeg ikke å bli tatt på i det hele tatt.

Men sambo har full forståelse for det og maser selvfølgelig ikke om det heller.

Jeg er fremdeles så kvalm og dårlig at jeg ikke orker noe særlig kos, nei. Når kvalmebølgene skyller gjennom en så er liksom det best mente stryk på armen bare forstyrrende, så noen dager orker jeg ikke å bli tatt på i det hele tatt.

Men sambo har full forståelse for det og maser selvfølgelig ikke om det heller.

Sånn var det med meg også, all lysten datt liksom bort,

Har ikke blitt mye hopping i høyet på oss heller. Litt fordi jeg er redd for at noe skal skje, men mest pga at lysten er borte.

Jeg merker at jeg til tider er så fjern, sikkert fordi jeg tenker så mye for tiden. Om fosteret har det bra, om fremtiden, fødselen osv.

Og så er jeg forferdelig trøtt. Klarer ikke å holde meg våken om kvelden og går og legger meg ved 21-tiden.

Nå er jeg snart ferdig med 1. trimester og håper at formen blir noe bedre etter hvert. Føler meg forferdelig kjedelig om dagen, men har heldigvis ikke fått noen klager fra samboer.

Gjest Dolly25

Sånn var det med meg også, all lysten datt liksom bort,

Godt å se at det er flere som er i samme bås..Det med trøttheten synes jeg går i bølgedaler for min del,enda jeg er 18 uker på vei.Mange kvelder er jeg mer trøtt enn ungene på 3 og 5.Når jeg skal legge de mellom kl. 20 og 21,så sovner jeg med dem og da kan jeg bare glemme å gjøre noe mer den kvelden..

Gjest sansara

Det blir vel ikke så mye som det ble før vi ble gravide, det må jeg innrømme. Hos oss har det blitt veldig sånn 1 gang i uken opplegg.... He he. Han har iallefall noe å glede seg til hele uka...

Blir vel bedre får en tro. Jeg merker at jeg ikke har så lyst pga. at jeg er redd for å skade noe, samt at jeg er så usigelig trett og kun tenker på å sove. Snart over i 2.trimester, da ble jeg bedre forrige gang.

• 2 uker senere...

Annonse

Kjempefint forhold. Han har vært så snill med meg. Koser og nusser på magen min hele tiden.

Når det gjelder sex - var dårlig med det i 1. trimester - var så kvalm og sliten.

Men nå i 2. trimester er det som det var før jeg ble gravid. Bare at vi må bruke litt andre posisjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...