Ung841365380795 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei! Jeg er 36 uker ut i svangerskapet, og har i de siste 3-4 uken slitt med mye smerter, sterke og vedvarende kynnere, og mye slim fra skjeden. Jeg sover nesten ikke i det hele tatt, og får ikke hvilt meg nok i løpet av dagen. Dette begynner å tære på meg, og jeg er fryktelig utslitt.. Den verste utslittheten er den psykiske.. Jeg sitter ofte om kvelden og gråter og vet ikke m jeg klarer å ha det slik lenger.. Vil jeg greie å ta vare på barnet mitt? Vil jeg bli en god mor? slike spørsmål dukker stadig opp.. Men så leste jeg at dersom man var veldig plaget den siste tiden av svangerskapet, kunne man få satt i gang fødslene tidligere. Er det noe i dette? Jeg merke på fosteret at det ikke trives like godt når jeg er i denne tilstanden, og det er verken heldig for meg eller han at ting er slik som de er nå... Siden jeg er ganske ung, 21 år, og at dette er min første er jeg veldig usikker.. Håper du kan gi meg svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204617-sliten-fysisk-og-psykisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.