Gå til innhold

RE : Har alt bare vært en løgn???

Anbefalte innlegg

Takker for alle innspill hittil. Det er nok mye sant i det dere skriver. Det er ikke lett å være flue på veggen i eget forhold. Lett for å miste sidesyn, og dermed ikke se helt hva som skjer.

Jeg har snakket mer med henne, og hun sier hun trenger tid. Blitt enige om å sette en dato ca ett år frem i tid, for å se hvordan ting utarter seg. Har bestemt meg for å gi henne fritt spillerom til å gjøre ting hun har lyst til. Hvis det innebærer at jeg ser mindre til henne i perioder, får det bare være.

Så jeg ser ingen utgang enn att jeg må endre mange holdninger jeg har til ting, å kanskje vise litt mer interesse for, og delta i daglige ting. Håper bare at resultatet blir deretter, fordi jeg elsker henne høyere enn alt på jord. Men igjen er jeg villig til å gjøre alt for henne.

Jeg får krysse fingrene mine for at jeg ikke roter til ting, men at det jeg gjør kan gjøre at hun kan føle seg mer avslappet. Itillegg at vi får riktig fokus på ting i fremtiden.

Setter pris på alle innspill, det godt å fortelle hvordan man har det. Selv om dette er bare et forum på internett, hjelper det.

Forsett å si deres meninger, kan være godt å få flere synspunkter på alt.

takk igjen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204628-re-har-alt-bare-v%C3%A6rt-en-l%C3%B8gn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta tiden til hjelp. Gi henne rom for å være sammen med venninner og ha litt tid for seg selv. Var hjelpsom og flink hjemme men ikke bli selvutslettende og en "tøffel". Vi damer liker hjelp hjemme, men ikke at mannen er helt underdaning og gjør masse hjemme; til og med før de blir bedt om det ;o) Litt mas og klaging hører til.

Vær oppmerksom og vis din kjærlighet men i kvel henne helt. Det virker som hun trenger litt frihet og litt rom for tiden. Det må du nok ta sjansen og gi henne skal du beholde henne. Elsker hun deg holder hun seg nok hos deg, så ta sjansen på å "slippe litt opp". Man trenger ikke å være sammen hele tiden om man er gift.

Min mann og jeg har gått til familierådgiver og det kan anbefales. Spør om hun vil være med på det. Det kan være en god investering i forholdet og det er godt å få inn en tredje person som kan se saken fra en litt annen vinkel og gi andre og nye innspill i saken.

Lykke til i din kamp for kjærligheten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...