Gå til innhold

Er det mulig å være gravid ?

Anbefalte innlegg

Gjest men det går vel ikke ann??

Teoretisk sett vet jeg jo svaret på dette spørsmålet,men...Jeg lurer altså på går det virkelig ann å være gravid selv om du har mensen som vanlig?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg kjenner så mye bevegelser i magen(kan være luft,men hvor blir den av-kommer ihvertfall ikke ut)...Jeg har heller ikke lagt på meg,men trener veldig mye.Jeg har fødd to barn tidligere og bevegelsen føles ganske likt.Men jeg har mensen og har hatt den regelmessig etter at jeg tok en angrepille i slutten av juli. Så dette kan vel ikke stemme?

Må innrømme at jeg har jo hørt historier der folk forteller at de ikke visste de var gravid og hadde mensen frem til de fødde....men ærlig talt går det ann???

Det verste i såtilfelle er at jeg går på medisiner som gir store hjerteskader til et eventuellt foster...

Vil en graviditetstest eventuellt vise noe som helst siden jeg har mensen som vanlig?

Mye mas dette her,men må jammen si at jeg har blitt litt usikker på dette i det siste....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204630-er-det-mulig-%C3%A5-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ha tatt en graviditetstest hvis jeg var deg. Den gir utslag selv om du har mensen. Har med hormoner å gjøre det. Den gir utslag på hormoner man kun har i kroppen når man er gravid. Og det er jo mulig å være gravid selv om du har mensen. Gravid utenfor livmora feks... Ville sjekka litt jeg tror jeg. Har også hørt om de som har tatt angrepille og gått i den tro at alt var over, men så var det ikke det likevel... Vil ikke skremme deg, men ta en test du! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...