Gå til innhold

Hvilken dag er det i dag?!?

Anbefalte innlegg

Gjest Blond Blondere Blondie

Har brukt Yasmin 21 piller ( + 7 pillefrie dager ).

Tok siste pille torsdag 13. oktober (dag 21). Fredag 21. oktober skulle jeg begynt på nytt brett, og da ville det blitt dag nr. 1 i syklusen min. Men i og med at jeg ikke begynte på nytt brett - skal jeg da regne første dag etter siste pille som dag 1? At eggløsningen skjedde 14 dager etter siste pille?

Roterote, altså!

Hva mener dere - når skal jeg ta testen? Har ømme brystvorter som er blitt mørkere, ilinger i brystene - og ellers ingen merkbare forandringer. Er i den unike situasjon at jeg ikke helt vet om jeg vil bli gravid :S

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204734-hvilken-dag-er-det-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teoretisk kan du vel få eggløsning rett etter at du skulle ha begynt på nytt brett, men jeg ville regnet første pillefrie dag som 1. dag, og testet på 14. dag. Noen må vente lenger for å få eggløsning etter pilleslutt...

Lykke til! (hva du nå enn vil... hvorfor sluttet du på pillen?)

Gjest Blond Blondere Blondie

Teoretisk kan du vel få eggløsning rett etter at du skulle ha begynt på nytt brett, men jeg ville regnet første pillefrie dag som 1. dag, og testet på 14. dag. Noen må vente lenger for å få eggløsning etter pilleslutt...

Lykke til! (hva du nå enn vil... hvorfor sluttet du på pillen?)

Takk for svar :)

Det er mulig at jeg hadde EL torsdag forrige uke. Var "rar" i magen, oppblåst og hadde mensaktige "kramper" + slimete utflod (å, så delikat!), og i så tilfelle skal jeg vel kunne teste om en uke fra i dag?

Jeg sluttet fordi vi ville lage baby - men nå har jeg fått litt panikk, faktisk! Det er jo litt skremmende å skulle sette et helt nytt menneske til verden :)

Har en på 6 1/2 fra før, og hadde samme panikken den gang, da jeg sluttet på pillen.

Takk for svar :)

Det er mulig at jeg hadde EL torsdag forrige uke. Var "rar" i magen, oppblåst og hadde mensaktige "kramper" + slimete utflod (å, så delikat!), og i så tilfelle skal jeg vel kunne teste om en uke fra i dag?

Jeg sluttet fordi vi ville lage baby - men nå har jeg fått litt panikk, faktisk! Det er jo litt skremmende å skulle sette et helt nytt menneske til verden :)

Har en på 6 1/2 fra før, og hadde samme panikken den gang, da jeg sluttet på pillen.

Ja, du kan sikkert teste om en drøy uke. Men husk at du også kan kjenne forskjellige vondter og gravid-syptomer når kroppen kommer i gang med vanlig syklus etter pilleslutt...

Ja, det er litt skremmende prøve å lage en baby :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...