Gjest Drømmeren Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hei alle sammen. Jeg har smyg tittet på disse sidene en stund nå og synes at jeg måtte fortelle min histore. Jeg er i midten av 20 årene og har sårt lyst på et barn, men mannnen min som jeg har vært gift med nå i 2,5 år har ikke lyst på. vil vente 3 til 4 år. dette dreper meg innvendig har hatt lyst på barn nå i 3 år. vi har vært sammen i 6 år har et flott hus og alt vi engentlig trenger. Men han vil at økonomien skal være bra først noe som den allerede er. Vi prater ikke om temaet for da ender det som regel opp i en krangel. Føler meg veldig ensom til tider og ønsket blir bare større og større. Mange av mine venner har blitt gravide og jeg er selfølgelig glad på deres vegne men får utrolig vondt inni meg. Vil si til dere andre jenter her at dere er veldig heldig som i det hele tatt prøver. skulle ønske det var meg. Takk for at du/dere hører på mitt lille hjerte sukk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204766-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mirakel*2? Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har en venninne som er i akkurat samme situasjon. Hun ønsker seg så intenst et barn nå. Hun er like gammel som deg. Samboeren ønsker å vente i 3 år til ca. Han vil vente til de har bedre økonomi, enda begge har full jobb, men hun har og sagt til meg at han tror at livet er slutt når han har fått unge, så jeg vil nok tro at dette er avgjørende. Før vi fikk unge, likte ikke samboeren min småbarn. Han snakket negativt om dem hver gang han så noen. Jeg trodde han aldri ville ha. En gang var vi i et familieselskap, der noen hadde med seg en baby. Etter selskapet sa jeg til samboeren min: "En slik skulle vi hatt". Da sa han "JA". Jeg holdt på å ramle av stolen. Etter det kastet vi p-pillene:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204766-trenger-r%C3%A5d/#findComment-1468011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.