Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det husker jeg ikke, men det er fryktelig lenge siden nå, så kanskje jeg skal si det i kveld.

Vi var jo bare tenåringer da vi ble sammen, så starten på forholdet var lenge "sees på ungdomsklubben om et par dager". ;) Det tok vel mellom 3 og 6 mnd kan jeg tenke meg.

Gjest mirakel*2?

Det gikk ett par måneder før han sa (før meg) "jeg er glad i deg", husker ikke hvor lang tid det tok før han (igjen først) sa "jeg elsker deg". Nå kan vi si det ganske ofte. Mine foreldre har aldri sagt "jeg elsker deg" til hverandre. De synes det høres helt teit ut:) Jeg er blitt vant med det.

Det husker jeg ikke, men det er fryktelig lenge siden nå, så kanskje jeg skal si det i kveld.

Vi var jo bare tenåringer da vi ble sammen, så starten på forholdet var lenge "sees på ungdomsklubben om et par dager". ;) Det tok vel mellom 3 og 6 mnd kan jeg tenke meg.

hehehe;)

Annonse

Aight =)

Du selv da?

meg... har aldri sagt det til noen jeg:( og heller aldri hørt det...

grunnen til at jeg spørr er fordi jeg har en venn som har truffet en online... aldri møtt henne.. og etter to dager sa hun det til han:) så jeg lurte igrunnen bare hva det betyr for folk:) vanlige folk:) asså:) hehe...

betyr kansje litt vel mye for meg, og mener det er en uting å slenge det rundt seg:)

meg... har aldri sagt det til noen jeg:( og heller aldri hørt det...

grunnen til at jeg spørr er fordi jeg har en venn som har truffet en online... aldri møtt henne.. og etter to dager sa hun det til han:) så jeg lurte igrunnen bare hva det betyr for folk:) vanlige folk:) asså:) hehe...

betyr kansje litt vel mye for meg, og mener det er en uting å slenge det rundt seg:)

Absolutt, det mener jeg også. Det er det sterkeste man kan si til noen, og det høyeste man kan komme på nærhetsskalaen, og folk som misbruker det ved å si det etter to dager gjør meg trist.

Absolutt, det mener jeg også. Det er det sterkeste man kan si til noen, og det høyeste man kan komme på nærhetsskalaen, og folk som misbruker det ved å si det etter to dager gjør meg trist.

Ja meg også, å se hvor lite det betyr for somme:( skjønner det liksom ikke jeg da:/

Vi har vært sammen i et halvt år i disse dager, men har ikke sagt det ennå. Han er ikke den som slenger rundt seg med store ord, men han sier mye annet koselig til meg. :o)

For min del kjenner jeg at det ikke er lenge til jeg kommer til å si det til ham.

Det tok lang tid og jeg har ikke sagt det til andre enn min mann. Det var etter at vi hadde vært sammen et års tid tenker jeg. Det faller meg mer naturlig å si at jeg er glad i deg enn at jeg elsker deg. I dag som jeg har litt problemer i ekteskapet sier jeg ikke noen av delene. Derimot ungene mine, de får høre, nesten daglig, at jeg er glad i de. Det fikk nemlig ikke jeg høre da jeg var liten, så det vil jeg gjerne si til de så ofte jeg kan.

Annonse

Gjest trillebår

Vi har vært sammen i et halvt år i disse dager, men har ikke sagt det ennå. Han er ikke den som slenger rundt seg med store ord, men han sier mye annet koselig til meg. :o)

For min del kjenner jeg at det ikke er lenge til jeg kommer til å si det til ham.

Dere har jo ikke faktisk vært _sammen_ noe særlig av denne tiden, så da er det jo klart at slikt tar lengre tid også.

Dere har jo ikke faktisk vært _sammen_ noe særlig av denne tiden, så da er det jo klart at slikt tar lengre tid også.

Rent fysisk har vi vært sammen ca. halvparten av tiden, men duverden så godt kjent man blir gjennom mailer og telefoner også. :o)

Rent fysisk har vi vært sammen ca. halvparten av tiden, men duverden så godt kjent man blir gjennom mailer og telefoner også. :o)

"men duverden så godt kjent man blir gjennom mailer og telefoner også. :o)"

Ja, det er helt sikkert! Det var mye verre før, den gangen man måtte vente en ukes tid eller mer på neste brev :)

Svever du fortsatt like høyt?

"men duverden så godt kjent man blir gjennom mailer og telefoner også. :o)"

Ja, det er helt sikkert! Det var mye verre før, den gangen man måtte vente en ukes tid eller mer på neste brev :)

Svever du fortsatt like høyt?

Jepp - jeg svever høyt oppe i det blå fremdeles og han også! :o)

Og i dag får jeg egen nøkkel... :o)

Vi sees fremdeles ikke så kjempeofte ettersom han jobber en liten flytur unna og er borte to uker i slengen, men vi satser på at det bare får forelskelsen til å holde seg skikkelig vedlike! Og nyter ekstra ekstra de stundene vi får sammen. :o)

Jepp - jeg svever høyt oppe i det blå fremdeles og han også! :o)

Og i dag får jeg egen nøkkel... :o)

Vi sees fremdeles ikke så kjempeofte ettersom han jobber en liten flytur unna og er borte to uker i slengen, men vi satser på at det bare får forelskelsen til å holde seg skikkelig vedlike! Og nyter ekstra ekstra de stundene vi får sammen. :o)

Bare vent til om noen år du så får du kjenne hvor godt det er når han er borte noen dager.

Tror det bare styrker forholdet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...