Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, ja!!! Det er definitivt lov å være lei.

Samme hva, så er det ikke lenge til du får treffe nurket i magen.

Hvis du vil, kan du jo fokusere på det positive med å fortsatt ha babyen i magen; Ingen som suger brystvortene dine såre. Ingen som gråter hele natta.

Hilsen en litt sliten jubalong70 som er mor til lillebror på snart 4 uker.

Åh, ja, da har du virkelig lov å være lei!

Jeg tror jeg har til gode å møte noen som ikke er lei helt på slutten av svangerskapet ;-)

Kanskje kan det være en trøst å vite at man gjerne ikke kjenner noen som helst tegn på fødsel før det plutselig skjer noe!

Annonse

Jeg var lei leeenge før termin. Nesten så det er flaut å si det, for jeg er av dem som jobbet helt til 3 uker før termin uten en eneste sykedag, og nesten uten plager. Var bare så innmari lei den magen som gjorde alt så mye mer pes, og nattesøvnen så dårlig... Det hører med til historien at jeg gikk 13 dager over termin med nr. 1, og 14 dager over med nr. 2....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...