Gå til innhold

noen tips??

Anbefalte innlegg

Gjest hva vil jeg?

jeg er 30 år og har en samboer som er endel år yngre enn meg. Jeg har bodd vekke for å studere for noen år siden. Har nå en fast jobb jeg STOR trives i, familien min er her, venner og kjøpt meg egen leilighet. Vi var enige om vi skulle prøve å få barn.

MEN..plutselig sier min samboer at han KANSKJE med tiden vil flytte vekk, pga.studier, jobb e.l. og at vi bør vente med å få barn. Jeg ønsker ikke å flytte!!!

Kanskje ego av meg, men den fasen i livet mitt er over. Jeg ønsker meg et familieliv her, og føler jeg har slått meg til ro her. Samtidig sjønner jeg ham, at han vil oppleve noen annet enn trygge gode byen vi bor i nå.En kan jo spørre seg om han ikke er glad nok i meg som kanskje vil flytte? Men jeg da som ikke vil flytte med ham??

Føler meg som den stygge ulven,men ble skikkelig lei meg da han sa det. Så nå må jeg begynne på pilla igjen.

Vet egentlig ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget. Trengte bare å lufte noen frusterte tanker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204957-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

jeg tror nok dere er like glade i hverandre selv om han ytret at han kanskje en gang ville flytte på seg. Nå veit ikke jeg hvor ung samboeren din er og hvor lenge dere har bodd på dette stedet. Har han alltid bodd der? I såfall er det ikke rart hvis han vil flytte på seg litt. Men skjønner det er kjedelig for deg...dere er kanskje på litt forskjellige stadier akkurat nå!

Men hvis dere elsker hverandre, finner dere nok en god løsning på hvordan begge blir fornøyd=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/204957-noen-tips/#findComment-1469838
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...