KEG1365380863 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg begynte på p-pille for et par måneder siden. Slutta ikke å blø etter 2 uker, så sluttet.. Men da begynte det å blø mer i ei ukes tide, før det sluttet.. Etter å ha snakket med helsesøster fikk jeg vite det ikke var så unormalt.. Så ved første dag på ny mensen begynte jeg på et brett igjen.. Nå har jeg gått over 3 uker med blødning.. Den 4 uka nå er det VELDIG stor blødning, og har klumper av blod som kommer ut.. Jeg snakket med en lege, og virket ikke som hun visste så mye om det. Hun visste ikke om jeg skulle bytte til svakere eller sterkere, men jeg har snakket med venninner, og noen av de måtte begynne fra loette til trionetta. Jeg går på trionetta, og må begynne på yasmin nå. Men for et par uker siden virket det som at blødningen ville var ferdig, så jeg hadde samleie.. Men begynte å blø etter det.. fikk veldig vondt og var sår i ettertid.. Kan dette ha noe å si? Har jeg gjort noe galt? Hva kan jeg gjøre for å få blødningen til å slutte?? (fortvila!!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/204996-p-pille-og-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.