Gå til innhold

Nå begynner eventyret!!!

Anbefalte innlegg

Gjest propell1

Har vært litt inne på "Vil bli gravid" forumet i ca 2 mnd, men nå tror jeg jammen at jeg skal inn hit. :o) Tok en CB test i dag morges og den viste et klart +! Gleder meg til å ta fatt på dette eventyret, tror nesten ikke at det er virkelig. Jeg har ingen plager eller symptomer annet enn kanskje litt oppblåst, så jeg kan ikke klage så langt. Er spent på hvor lenge jeg kan skjule dette for resten av verden, gleder meg enormt til å fortelle det til foreldre, søsken og venner!! :o) Jeg har lært en del småting av å titte inne på dette forumet om feks gode og dårlige leger og hva jeg kan forvente fremover, gleder meg til å ta del i alt dette!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205073-n%C3%A5-begynner-eventyret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...