Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest evig sinel

jeg har veldig lyst å få meg kjærest. har skrevt flere innlegg den siste tiden bla det om å se etter feil på evt partnre.

har akkurat avsluttet/blitt dumpet etter et bli kjent forhold hvor ingen av oss fikk de rette følelsene.

jeg er redd jeg aldri skal få de rette følelsene for noen.

Nå har jeg kontakt med en kjekk mann som virker sympatisk og snill, vi har gått fjellturer sammen, vært ute å spist og han har laget middag til meg. Jeg vet at han er veldig betatt av meg og synes jeg er veldig flott og pen. Han ønsker å ha meg med på ferier etc.

Jeg føler meg veldig avslappet sammen med han, men er ikke forelsket eller betatt enda, har ikke den kilingen i magen osv, lengter ikke etter ¨å se han heller. men har jo veldig lyst til å føle det slik.

Trenger man tid til å få de rette følelsene, eller er det et tegn på at dette ikke er mannen i mitt liv.

Ser ikke noen feil med han , men er heller ikke forelsket. de som husker innlegget mitt om å leite etter feil,husker kanskje at jeg nevnte røyking og mye reising i jobben.

jeg har ikke nevnt dette for han, men han har av seg selv snakket om at han skal slutte å røyke og også snart finne en jobb med mindre reising.

Møtte også en kamerat av han i går og jeg følte meg helt avslappet og vel sammen med dem begge.

Trur dere at det er mulig for meg å få de rette følelsene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205107-%C3%A5-f%C3%A5-seg-kj%C3%A6rest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du har lyst på kjæreste men han du snakker om høres da vitterlig ut som en guttekompis rett og slett.

Vi er alle forskjellige men jeg tror ikke at jeg har opplevd å bli forelsket i en kompis enda.

I motsetning til meg som ser ut til å bli forelsket i alle mine kompiser.

Håpsløst :P

Gjest hallow ;o)

Det er klart du kan få følelser for denne personen etterhvert, men jeg vil nok tro du ville hatt litt kribling ved tanken på ham hvis han var en kjærestekandidat. I alle fall vil jeg anta at du ville glede deg til å se ham og savne ham når han er borte. Er du sikker på at du ikke er for ivrige etter å få kjæreste og at det overskygger alt annet. Jeg ser feil og mangler hos min partner i dag, men i begynnelsen av forholdet så jeg ingen ! Rart du er så opptatt av å finne noe å sette fingeren på. I forelskelsens rus er gjerne ikke disse feilene viktige i det hele tatt. Synes nok også dette høres mer ut som en venn enn som en kjæreste, men gi det litt tid så kanskje følelsene kommer - hvis du ikke stresser det for mye.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...