Gå til innhold

Ødelagt vibrator?

Anbefalte innlegg

Gjest Vibratorens eier

Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg vet at vibratoren min er ødelagt?

Favoritten min har i det siste begynt å bråke mye mer enn vanlig, og det er jo ikke noe all right å høre på... Dessuten synes jeg den har svakere vibrasjoner enn før. Er det meg som bare har blitt lei vibratoren min, på grunn av heftig overbruk i det siste, eller er den i ferd med å svikte? Hvor lenge kan jeg regne med at en vibrator holder? Vi har snart fem års jubileum...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205156-%C3%B8delagt-vibrator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Vibratorens eier

Takk for svar, alle sammen. Jeg har byttet batteri ørten ganger. Vil ikke ha noen ny, vil ha denne... :-( Men det var vel ikke ment til å vare for evig. Da ville jo butikkene gått konkurs. Huff, markedsøkonomien ødelegger sexlivet mitt!!!!

Takk for svar, alle sammen. Jeg har byttet batteri ørten ganger. Vil ikke ha noen ny, vil ha denne... :-( Men det var vel ikke ment til å vare for evig. Da ville jo butikkene gått konkurs. Huff, markedsøkonomien ødelegger sexlivet mitt!!!!

Men altsaa, kan du ikke kjope ny av samme typen da?

5 aar er leeeenge for en vibrator.

;-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...