Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp...

Heisann!!

Jeg sitter her å bekymrer meg igjen, for nå kjenner jeg ingen symptomer på at jeg er gravid. Er ikke kvalm, kjenner ikke stikkingene i magen lenger you name it......blir litt redd. Jeg har ikke hatt hentydninger på blødninger heller. Jeg føler meg trøtt og sliten på kveldene.Og forige mandag så jeg hjertet som banket.Allt så bra ut, så det skulle egentlig være rart om det skulle være noe galt. Jeg har heletiden siden jeg fikk vite at jeg var gravid kjennt at det har knytt seg og strukket seg i lysken og hatt små magenip i magen...ååå jeg savner dem!!Føler meg ikke så veldig øm i brystene lenger heller...Føles ikke som det er noe der.Er det noen andre som har hatt det på denne måten og kan det ende bra??Håper på noen svar snart! Klem fra happi 9+3

- happi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20516-symptomer-som-forsvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Detta är en vanlig fråga och en vanlig anledning till oro. Jag kan dock tryggt säga dig, att du inte behöver att oroa dig. Att inte känna sig gravid eller att inte ha några symptom , är inte ovanligt eller farligt. Många kvinnor mår bra under hela graviditeten och är då "lyckligt lottade" som slipper kvalme och onda bröst. Du har också sett att hjärtaktivitet på ditt lilla foster! Glädj dig nu över graviditeten och lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...