Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann alle prøvere.... Jeg er helt nyinlogget her inne, men langt ifra ny.... har sittet utallige timer..... lest og lest...!!!her inne og inne på ufrivillig barnløs.... Vi har prøvd å bli gravid i nesten 3 år, vært til utredning osv. Fikk vite om litt dårlig sædkvalitet, men fikk ellers gode sjangser. Uansett hva noen sier så er det ikke lett å tenke positivt når mensen kommer mnd etter mnd.... vi var SUPER lei og bestemte oss for å starte e adopsjonsprosess... ville heller ha gledelige oppturer enn helt ubeskrivelige ned turer hver mnd.Så plutseli kommer ikke mensen. Det føles helt rart å se positiv test..Jeg skal ikke inn her å juble over at jeg er gravid, for jeg er akkurat blitt det , og det er jo langt fra sikkert det går bra... Det jeg ønsker er å formidle at det finnes håp..en annen ting jeg har lært er hvor ufattelig vondt det kan gjøre når andre strutter av baby lykke... og maser hull i hode om graviditets plager...Så til gravide: det er lov å være lykkelig, men begrens det gjerne litt....det kan gjøre sååååååååååå ufatteli vondt for andre. og til prøvere,gravide og ufrivillig barnløse..... lykke til videre... jeg ønsker dere alle alt godt!!! ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205171-alle-m%C3%A5-lesedet-er-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

Gratulerer med graviditeten!!

En jeg kjenner fikk beskjed av legene at hun ikke kunne bli gravid flere ganger. 9 år etter mistet hun også plutselig en dag mensen;) Så ja, det er håp.

Jeg synes det var uvirkelig å få positiv graviditetstest etter 7 mnd sist gang, kan ikke forestille meg hvordan det ville vært etter 3 år:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...