Gå til innhold

Kan jeg stoppe mensen?

Anbefalte innlegg

Gjest hatermensen

Åh, får besøk av kjæresten min om tre dager. Dette visste ikke jeg om før i dag. To mnd siden sist jeg såg han, og han er her kun i to dager.. Og jeg fikk selvfølgelig mensen i dag, og den har jeg alltid i minimum 6dager (kraftig utflod, så nei, vi kommer ikke til å ha sex når jeg har mensen) Om jeg begynner rett på neste brett med pillen, kan jeg ved å gjøre dette da stoppe mensen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205258-kan-jeg-stoppe-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bruker trifasiske piller (piller med forskjellig styrke) så fortsetter du med samme styrke som de du slutter med på brettet.

Om du har samme styrke på alle kan du bare fortsette på et nytt kart i noen dager så at du forskyver mensen. Du vet jo selv hvor mange dager etter piller slutt som du får mens så da er det bare å fortsette så at du får mens når kjæresten din har dratt.

Hvis du har fått mensen i dag er det nok ikke noe du kan gjøre for å stoppe den. Tror ikke man kan stoppe en blødning som allerede er i gang.

En annen gang kan du jo bruke p-pillene for å utsette hvis du får vite om dette før du tar pillefri uke/"sukkerpiller".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...