Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har etter flere uker med tiltagende bekkensmerter fått henvisning til fysioterapeut. Legen min anbefalte meg å gå til et sted som kunne tilby bassengtrening, og ga meg et par navn.

Men er det noen som har gode erfaringer fra en fysioterapeut i Trondheim? Vil gjerne gå til en som har spesialkompetanse på området:-)

Er nå i uke 20 i mitt tredje svangerskap.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205278-fysioterapeut-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk hos en på Heimdal, het det Heimdal fysioterapi tro? Han var veldig flink og jeg ble temmelig blek da jeg vraltet inn på kontoret hans og oppdaget at han sannsynligvis var Trondheims kjekkeste fysioterapeut... Men han var veldig hyggelig! :o) Husker ikke hva han het da...

Ohh, jeg har lett etter bassengtrening for gravide med bekkenplager i Trondheim, tør jeg spørre hvilke steder hun anbefalte?

Jeg har kontaktet både pirbadet og husebybadet (er det ikke det det heter?), og begge har bassengtrening, men ikke spesielt for gravide :/

Ohh, jeg har lett etter bassengtrening for gravide med bekkenplager i Trondheim, tør jeg spørre hvilke steder hun anbefalte?

Jeg har kontaktet både pirbadet og husebybadet (er det ikke det det heter?), og begge har bassengtrening, men ikke spesielt for gravide :/

Det er mange gravide med bekkenløsning som går i bassengene selv om det ikke er egne grupper for gravide. Det er to gravide som går sammen med meg nå.

Annonse

Det er mange gravide med bekkenløsning som går i bassengene selv om det ikke er egne grupper for gravide. Det er to gravide som går sammen med meg nå.

Jeg har bare hørt om en del som måtte slutte på vanlig vanngym pga bekkenløsningen, men det kan jo være verdt et forsøk da :)

Det var på pirbadet, ja?

Tusen takk for fine svar. Har jo egentlig kort på 3T, så jeg får bare komme meg avgårde på en slik time :-)

Legen min anbefalte også Frisk Fysioterapi i Fossegrenda, så det kan være et tips til andre her i trønderstaden.

Lillemus: Takk for sist! Morsomt å se at du fortsatt er her... Hadde litt kontakt med deg da jeg fikk mitt første barn for 6 år siden...he,he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...