Gå til innhold

slenge dritt her inne...

Anbefalte innlegg

Gjest soldier

"Noen må kanskje gå en litt tøff skole eller læreprosess når det gjelder deres naivitet, og kunnskapsløshet, og hvorfor ikke la det skje her inne?"

LOL! Morsomt når det kommer fra deg :-)

Dine elleville forsøk på å ta meg, og på å "drite meg ut" for resten av forumet, er kanskje ditt forsøk på en "læreprosess"? *Ler meg skakk*

Jepp. Dette ble omtrent den typen innlegg som trådstarter refererer til :-)

"...................................................."

Du skrev: "forsøk på å ta meg, og på å "drite meg ut" for resten av forumet". En slik formulering er ganske avslørende. Nesten paranoid. Du tar deg selv så høytidelig, at det kanskje kan være en tanke å senke skuldrene litt?

Fortsetter under...

Du skrev: "forsøk på å ta meg, og på å "drite meg ut" for resten av forumet". En slik formulering er ganske avslørende. Nesten paranoid. Du tar deg selv så høytidelig, at det kanskje kan være en tanke å senke skuldrene litt?

Null paranoia i det - kun en helt nøyaktig gjentakelse av noe du forsøkte deg på et par ganger for en stund siden.

Jeg vet ikke hvordan jeg eller skal beskrive det når du poster nye innlegg med personkarakteriseringer?

Og for n-te gang: Klarer du ikke å takle at slikt nevnes? Er det så vanskelig å forstå at slik kan nevnes for det det er, uten noen bakenforliggende årsak?

"........................................"

Gjest soldier

"Jeg ser jo at du SKRIVER at du ler, men troverdigheten er ganske lav, så lenge selve formuleringene oser av sinne og bitterhet."

Selvfølgelig gjør det det. *ler*

Dt hadde vært litt interessant om du hadde kunnet brekke ned formuleringene mine, og vist til hva du mener "oser av bitterhet" :-)

Det er interessant hvordan enkelte, selv når hersketeknikken er spottet og påpekt, likevel fåfengt insisterer på å forsøke å bruke den.

"Det kunne vært moro å vite hvilken tråd dette agget til meg har oppstått hos deg?"

Heh-heh. Du overvurderer deg og din betydning ganske mye hvis du tror jeg har noen som helst følelser for deg. Men jeg kjenner jo igjen nick, og har sjelden problemer med å huske ting.

Skal vi se om du klarer å enda en gang forsøke å innbillde deg selv og andre om at jeg er "sint" og "bitter" her? Sånn bare for syns skyld, og for å bekrefte det jeg nettopp sa? :-)

Nå tillot jeg meg faktisk å søke litt. Må informere om at vi skal tilbake til februar 2004, altså snart 2 - to år siden, som vi hadde en disputt.

Da blir jeg noe betenkt. Avstår fra å fortelle hvorfor.

Nå tillot jeg meg faktisk å søke litt. Må informere om at vi skal tilbake til februar 2004, altså snart 2 - to år siden, som vi hadde en disputt.

Whatever. Ellers så kjenner jeg ikke alle nickene dine, så jeg orker ikke innvolere meg dypere :-)

"....................................................."

Prozzien er snar til å trekke seg opp hvis han blir motsagt. Og opptrekt blir han ofte.. siden ignoranse og selvhøytidelighet er en lettantennelig kombinasjon.

Men gi fyren en tråd om endetarmsåpningen..da maler'n som ei klødd katte, og øser av sin "ekspertise" :-)

Prozzien er snar til å trekke seg opp hvis han blir motsagt. Og opptrekt blir han ofte.. siden ignoranse og selvhøytidelighet er en lettantennelig kombinasjon.

Men gi fyren en tråd om endetarmsåpningen..da maler'n som ei klødd katte, og øser av sin "ekspertise" :-)

Nåja...det er vel minst like mye andre veien, når noen påpeker dine halvfascistiske og paranoide rallinger. Det er ikke måte på hvor uintelligente alle som ikke fårstår dine vrangforestillinger er :-)

Forøvrig _forsøker_ jeg å holde sikre uttalelser til ting jeg faktisk kan. Det inkluderer selvfølgelig en overfladisk analyse av ralling á la grip(p).

Annonse

Gjest soldier

Javel, så han er endetarm-spesialisten her på DOL?

Hvorfor er det ikke bildet av han på spesialist-siden da'a?

Klart man kan være uenig i ting, men normalt sett slenger man jo ikke dritt til folk man er uenige med. Det burde gå an å snakke på en sivilisert måte selv om man ikke står ansikt til ansikt.

Helt enig med deg. Det er noe HELT annet å være uenig enn å slenge dritt!

Gjest soldier

Whatever. Ellers så kjenner jeg ikke alle nickene dine, så jeg orker ikke innvolere meg dypere :-)

Du "orket" tydeligvis å hive innpå en stygg insinuasjon, før du pakket sammen. Dette er høyt kvalifiserte drittsekk-takter, Prozak. Skjerp deg.

Gjest Skriveleif

Nåja...det er vel minst like mye andre veien, når noen påpeker dine halvfascistiske og paranoide rallinger. Det er ikke måte på hvor uintelligente alle som ikke fårstår dine vrangforestillinger er :-)

Forøvrig _forsøker_ jeg å holde sikre uttalelser til ting jeg faktisk kan. Det inkluderer selvfølgelig en overfladisk analyse av ralling á la grip(p).

Tips til deg:

http://www.ordbok.no/

Helt enig med deg. Det er noe HELT annet å være uenig enn å slenge dritt!

Jepp:-)

Vi får oppføre oss slik vi vil at våre egne unger skal oppføre seg! Jeg hadde blitt superforbanna om ungene mine hadde skrevet om ting på en slik måte som enkelte gjør på DOL ;-)

Du "orket" tydeligvis å hive innpå en stygg insinuasjon, før du pakket sammen. Dette er høyt kvalifiserte drittsekk-takter, Prozak. Skjerp deg.

Når "skjerp deg" kommer fra deg, så tar jeg det som en positiv ting :-)

Tja...stygg eller ikke stygg - sånn er nå det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...