Gå til innhold

Hotell rett ved Rockefeller i Oslo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Ja, hvor nærme skal du ha dem? Det er ingen hotell i samme bygg...

Disse hotellene er hundre meter ned i gata -rett ved Oslo Spektrum, Oslo S, Oslo City.

Takk! Jeg er ikke kjent i hovedstaden, skjønner du!

Jeg skal nemlig på Simple Minds-konsert i februar, så jeg tenkte at det er veldig greit med overnatting i nærheten, i kort gangavstand. Regner nemlig med at det er vanskelig å komme seg derifra midt på natta med kollektivtransport/taxi.

Gjest grå katt i natten

Jeg skal nemlig på Simple Minds-konsert i februar, så jeg tenkte at det er veldig greit med overnatting i nærheten, i kort gangavstand. Regner nemlig med at det er vanskelig å komme seg derifra midt på natta med kollektivtransport/taxi.

oslo er ikke såååå stort. De fleste hotellene i sentrum er ca ti min gåtur unna.

Annonse

ShitDiddelyDo

I området rundt Spektrum er det flere hotell enn det er brune puber.

Rockefeller ligger uansett veldig sentralt, så alle hotell i sentrum er i gangavstand.

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...