Gå til innhold

ikke godt nok informert

Anbefalte innlegg

leiavålurepå

Jeg var hos en gynekolog for noen uker siden for å ta en ganske genrell skjekk. Jeg visste at jeg hadde sopp, og skulle behandle den, men hun fant noe hun mente kunne være vorter. Jeg mener at hun tok en prøve av de for å se om det var sopp eller vorter, men jeg fikk ikke med meg om jeg fikk svar på det. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om et år for å se om det var noen celleforandringer. Skal jeg gå og lure på hva det var i et år? Burde jeg ikke få noen mer info? Jeg har ikke mottatt noe brav, betyr det at jeg ikke har noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205421-ikke-godt-nok-informert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du har noe. Antar at gyn ville sagt fra.

Var på en lignende test for ikke så lenge siden, hos lege. De fant en flekk som jeg måtte inn til gyn for å finne ut hva var. Der konstanterte de at det ikke var noe annet enn en liten ufarlig kjertel. Så, om det hadde vært noe, hadde de sagt fra.

Men, føler du deg veldig usikker, så tar du en telefon i morra, så slipper du å lure noe mer på det. Bare forklar deg på samme måte, som du gjør i innlegget ditt.

Informasjon om din egen helsetilstand, er det minste de kan gi deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...