Gå til innhold

Kan jeg ha blitt gravid?

Anbefalte innlegg

ach1365380363

Jeg har gått på P-ringen i over ett år, men måtte ta den ut den 28.sep. p.g.a. at jeg hadde hatt den i en uke lenger enn normalt (regnet litt feil)....det endte med intens hodepine og kvalme. Fikk mensen allerede dagen etterpå og varte i 5 dager.

Fikk enda en mens 22 dager etterpå (den 25.10.) og var skikkelig intens med masse smerter.

Og nå hele helgen fra den 04.11. har kjæresten min og jeg vært "uforsiktige" med vilje.

Ifølge babycenter.com kalkulatoren vil altså nettopp den helgen være når jeg er mest fruktbar.

Kan det være tilfelle at jeg nå er i ferd med å bli gravid?

Og når tidligst kan jeg ta en graviditetstest?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/205470-kan-jeg-ha-blitt-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Det er helt klart muligheter, håper det klaffer.

En test vil kunne være positiv dagen for ventet mens, dvs ca 14 dager etter el, rundt den 18.nov rundt regnet. Noen tester positivt et par dager før, men slett ikke alle.

Lykke til!

c",)

Er nå på dag 31 regnet fra første dag av forrige mens. Skulle hatt den på mandag....puppene mine er ømme, og brystvortene blir fort stive og såre. Jeg er øm rundt navelen og det kjennes ut som jeg skal ha mensen hele tiden. Jeg tok en test i går og den hadde en svak strek nr. 2! I bruksanvisningen stod det at da var den ikke gyldig! Søsteren min er overbevist på at jeg er gravid, for hun hadde akkurat de samme symptomene og testene hennes ga heller ikke fullt utslag! Skal til legen på tirsdag....er så spent!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...