Gå til innhold

Kunne du tenkt deg og ha partnerbytte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 214
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

20

• Goliath

19

• favn

9

• mil1365380270

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Anonym nu..

Det er neppe så mange du vil ha det til som driver med det der. Spray er en stor illusjon, ikke mange er det de gir seg ut for der...

Nei, vel. Da sier du vel at de vi faktisk har truffet ikke er seriøse eller at vi aldri har truffet dem?? *LOL*

Gjest Anonym nu..

Nå viser jo du hvor smart du er da. Innlegge handler om partnerbytte.. likevel sier du at de ikke bytter partner.. juhu.. lenge leve deg o vise..

Skjønner jo at partneren din har stort behov for å bytte partner...

Du tror han trengter det ja.. men normale mennesker er ikke sammen med noen de ikke liker..

Tror neppe han er sammen med meg fordi han MÅ, men fordi han vil. Og dessuten så hadde han fortsatt vært sammen med meg om jeg hadde sagt at dette vil jeg ikke.. Men nå har det seg sån at BEGGE vil og ikke den ene. Og det betyr at vi gjør det vi har lyst til i senga.

Ikke noe du kan bestemme hvordan vi føler eller hva vi skal gjøre.

Gjest Anonym nu..

Hvorfor er du her? Hvorfor gidder du å si sånt om andre mennesker?

Og jeg synes det er rart at du vet hva alle tenker her inne?

Og siden du kjenner så godt til beibiblue s sexliv, så kan du kanskje fortelle hva det var som gjorde at de "liksom" kjørte seg fast i en rutine?

Og siden du vet alt om hva jeg føler om mitt sexliv, så er vel det riktig det jeg sier om deres? At dere har et utrolig kjedelig sexliv og at mannen din egentlig vil ha en jente til i senga, men han sier han missliker det, fordi du ville kalt han syk, at han ikke elsker deg osv..

Ømt punkt?? Hva faen har dette med et ømt punkt? hvis du mener at mitt svar er utifra at at du "traff et ømt punkt" så leser du virkelig ikke innleggene mine..

Svar heller på spm mine du: Om hvordan du vet alt om mitt liv, mine meninger og tanker? Når traff du meg og når hadde vi en fortrolig samtale om mitt sexliv?

For jeg mener jeg hadde vist hvis jeg kjente noen som har så lav IQ. Du ville nok da vært samtale emne med mine venner om hvor dumme mennesker kan bli..

Du kan gjerne også fortelle grunnlaget av å mene at du traff et ømt punkt?

mente du når jeg skrev at vi respekterer deg og dine ønsker, men at du trakkaserer, skriver nedlatene om andres sexliv!??

Gjest Anonym nu..

Tror du jeg klikker vilt når vi snakker om ting? Du, ikke overfør dine erfaringer om deg selv til andre. Som sagt mange ganger har jeg og minn mann et velfungerende og bra liv sammen på alle områder, i motsetning til deg tydeligvis.

Du er jo helt hysteriks her, så jeg regner med at du er slik hjemme også. Sikkert bare ennå værre. Mannen din er nok redd deg. Så han tørr ikke si eller gjøre noe. Noe som da for deg vil virke som et Perfekt forhold!

Gjest Anonym nu..

Skjønner at jeg traff et ømt punkt hos deg så provosert som du ble. Du kan jo alltids bytte partner da så du får en som liker deg og bare deg... *LOL*

Ømt punkt?? Hva faen har dette med et ømt punkt? hvis du mener at mitt svar er utifra at at du "traff et ømt punkt" så leser du virkelig ikke innleggene mine..

Svar heller på spm mine du: Om hvordan du vet alt om mitt liv, mine meninger og tanker? Når traff du meg og når hadde vi en fortrolig samtale om mitt sexliv?

For jeg mener jeg hadde vist hvis jeg kjente noen som har så lav IQ. Du ville nok da vært samtale emne med mine venner om hvor dumme mennesker kan bli..

mente du når jeg skrev at vi respekterer deg og dine ønsker, men at du trakkaserer, skriver nedlatene om andres sexliv!??

Annonse

Du er jo helt hysteriks her, så jeg regner med at du er slik hjemme også. Sikkert bare ennå værre. Mannen din er nok redd deg. Så han tørr ikke si eller gjøre noe. Noe som da for deg vil virke som et Perfekt forhold!

Jada, selvsagt..du vet jo best.. hehe..

Ser jo at jeg hadde rett, dette er et veldig sårt punkt hos deg. Du vet at man ikke skal drive med ting man ikke liker, ikke la seg tvinge...

Snakk litt med mannen din du...

Ser jo at jeg hadde rett, dette er et veldig sårt punkt hos deg. Du vet at man ikke skal drive med ting man ikke liker, ikke la seg tvinge...

Egentlig så virker du veldig opphengt i dette.

Tror du sliter litt mellom "hemmelige fantasier" og en puritansk oppdragelse og selvpålagt høy moral som passer dårlig med dine innerste ønsker jeg....

Du skal ikke se helt bort i fra at du nærmer deg sannheten her...:-)

Tror nok mannen/kjæresten hennes er VELDIG forsiktig med å ytre noen meninger som han vet vil passe dårlig med hennes forestilling om det "perfekte forhold" ja.....

Hans fantasier er jeg helt sikker på at hun ikke kjenner til, for hvordan i all verden skal han kunne tørre å fortelle om dem - til noen som er så lite tollerant som hun fremstår her?

Eller så sliter hun sterkt mellom sin egen opphøyede moral og forestilling om hva som er det enste rette og riktige - og sine egne dype fantasier som hun selv skammer seg dypt over....:-)

Egentlig så virker du veldig opphengt i dette.

Tror du sliter litt mellom "hemmelige fantasier" og en puritansk oppdragelse og selvpålagt høy moral som passer dårlig med dine innerste ønsker jeg....

Hvorfor kan det ikke være rett og slett at jeg undrer så på hvorfor ikke folk har nok med en partner og at de synes det er helt ok å knulle rundt på en haug med fremmede folk?

Nei, sikkert ikke, for det er vel ikke "kult" nok for deg? Mye kulere om jeg er en religiøs prippen bærte som ikke har sex fordi det er skittent? Hvis du liker det siste best så for all del gå for den...

Hvorfor kan det ikke være rett og slett at jeg undrer så på hvorfor ikke folk har nok med en partner og at de synes det er helt ok å knulle rundt på en haug med fremmede folk?

Nei, sikkert ikke, for det er vel ikke "kult" nok for deg? Mye kulere om jeg er en religiøs prippen bærte som ikke har sex fordi det er skittent? Hvis du liker det siste best så for all del gå for den...

Ene og alene fordi hvis du hadde lurt på det, så hadde du ikke svart som du gjør til de som forsøker å fortelle deg det.

Tåler du ikke svarene du får, så bør du la være å stille spørsmålene.

Annonse

Bra du vet alt da.

Jeg vet ikke alt.

Og det jeg forsøker å fotelle deg er nettopp det at heller ikke du vet alt - selv om det kan virke som om du tror det.

hadde du forstått at heller ikke du vet alt, så hadde du hørt på de som vet mer enn deg om dette - og lært av det.

I stedet for å motsi dem, og samtidig forsøke å si at du spør for å lære.

Sistnevte er en selvmotsigelse som du har gravd deg dypt ned i.

Jeg vet ikke alt.

Og det jeg forsøker å fotelle deg er nettopp det at heller ikke du vet alt - selv om det kan virke som om du tror det.

hadde du forstått at heller ikke du vet alt, så hadde du hørt på de som vet mer enn deg om dette - og lært av det.

I stedet for å motsi dem, og samtidig forsøke å si at du spør for å lære.

Sistnevte er en selvmotsigelse som du har gravd deg dypt ned i.

ja for jeg tror sikkert jeg vet alt.. hadde jeg orket legge inn innlegg her da tror du... nemlig!

Gjest Anonym nu..

Herregud.. Ser du hvor dumme disse svarene dine er`? Jeg spør når du møtte meg og jeg fortalte deg alt, men du husker tydeligvis ikke at du aldri har møtt meg?

Og hvorfor skriver du et nytt innlegg hvor du beklager din oppførsel, men fortsetter like ille..???

Du har et personlighets problem

Tro hva du vil du. Jeg vet fakta om mitt forhold.

Herregud.. Ser du hvor dumme disse svarene dine er`? Jeg spør når du møtte meg og jeg fortalte deg alt, men du husker tydeligvis ikke at du aldri har møtt meg?

Og hvorfor skriver du et nytt innlegg hvor du beklager din oppførsel, men fortsetter like ille..???

Du har et personlighets problem

Tro hva du vil du. Jeg vet fakta om mitt forhold.

Trenger jo ikke å ha møtt deg, det skinner jo gjennom, du er jo fullstenig rabiat her. Ro deg ned nå, jeg tar helgen.

Du skal ikke se helt bort i fra at du nærmer deg sannheten her...:-)

Tror nok mannen/kjæresten hennes er VELDIG forsiktig med å ytre noen meninger som han vet vil passe dårlig med hennes forestilling om det "perfekte forhold" ja.....

Hans fantasier er jeg helt sikker på at hun ikke kjenner til, for hvordan i all verden skal han kunne tørre å fortelle om dem - til noen som er så lite tollerant som hun fremstår her?

Eller så sliter hun sterkt mellom sin egen opphøyede moral og forestilling om hva som er det enste rette og riktige - og sine egne dype fantasier som hun selv skammer seg dypt over....:-)

Igjen.. bra du vet alt da. Bare fordi du synes jeg fremstår som lite tolerant her så er jeg sikkert det hjemme også. Som sagt så har faktisk han og jeg et kjempebra forhold på alle punkter, men det er vel vanskelig for deg å forestille deg siden du neppe har greid noe liknende selv, så besserwisser som du er...

ja for jeg tror sikkert jeg vet alt.. hadde jeg orket legge inn innlegg her da tror du... nemlig!

he-he...du forsøker jo å fortelle alle andre hvorfor ting er sånn og slik, og det ser jo unektelig ut til at det er det du bruker tiden din på her:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...